torsdag den 25. februar 2010

Posten kom...

..med nogle stempler bestilt hos Pia i Kreative Fornemmelser....deeeejlige stempler :O) Jeg købte blandt andet et STORT stempel med træstruktur og en mælkebøtte...

Og så fandt jeg også guld og sølv stempelpuder i Panduro, så jeg kunne lave en fin guldstol:
Og lampen blev så lyserød
Jo, der stemples på livet løs og det er da super hyggeligt at lave alle de kort! Nu vil jeg prøve, om jeg kan afsættte dem til en billig penge...så jeg går i tænkebox.
I dag har jeg fri og hele familien skal ind og se Avatar i 3D...jeg er spændt på, hvordan det er at sidde med 2 par briller på ! Jeg ville ha taget linser på, men jeg er noget så rød i det ene øje, så det må jeg hellere lade være med. Og så vil jeg se, om ikke jeg kan få købt en ting til, til min planlagte Give Away... Så rigtig god torsdag til alle ;O)

10 kommentarer:

  1. Sikke en kort-haj du er blevet til ;-), de er rigtig fine dine kort... Ja, man kan blive ved med at købe hos Pia... de er alt for lækre hendes stempler og papirer.
    God fornøjelse i dag :D

    SvarSlet
  2. Sikke da nogle skønne stempler du har fået købt, ja Pia har bare nogle lækre stempler.. og hvor er dine kort da blevet så flotte, er især vild med det med den lilla mælkebøtte og træstemplet. Og fed idé med guldstolen

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kort. dem kan du snildt få afsat.
    Jeg glæder mig til Pia har butikken med i Ejsing...

    SvarSlet
  4. Ej sikke mange skønne kort du har lavet. Uh de Hero Art stempler viiild med dem, har selv bestilt. *gg* jeg kan se at du har lært at kysse. ;O)
    Jeg synes nu at LO's med Simon er rigtig flot. Skøn farve den blå. Glæder mig til at der kommer lidt lyd på.:)
    Du kan godt ha' briller på når du ser Avartar, Min mand havde ingen problemer med at ha' brillerne på.
    Du må forsat ha' en dejlig fridag
    Knus

    SvarSlet
  5. Ser brandgodt ud med de stempler på stempler... håber du ved, hvad jeg mener...
    Det er 100 år og en sommer siden jeg har været i biffen, men vi fik jo et bio-gavekort forleden, så nu skal der vælges inden længe... inkl. popcorn og cola !
    God fornøjelse med jeres bif-tur !

    SvarSlet
  6. Hvor har du fået lavet nogle flotte kort

    SvarSlet
  7. Sikke du får produceret :-)

    SvarSlet
  8. Alle de flotte flotte kort. Ja ville da lave en Give Away med at par af dine skønne kort hvis jeg var dig. Glæder mig til at høre fra DIG om Avatar er så fantastisk som folk siger.KNUS♥

    SvarSlet
  9. Lækre kort. Jeg har brændt mig lidt verm på den lampe ; )
    Hvordan gik det med Avatar? Jeg tænkte også at det ville blive et problem med briller, men det blev det ikke...

    SvarSlet
  10. Fede stempler du har fundet :) Var filmen god?

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer