tirsdag den 2. februar 2010

PC puslerier på fridagen...

...jeg blev motiveret til IGEN IGEN at lave lidt om på bloggen...blandet andet efter besøg hos Conny og Tina. Det tager så sin tid, skulle jeg hilse at sige...og jeg har ikke engang fået det til at se ud præcis som jeg vil...GRRRR! SÅ hvis der sidder nogle kloge hoveder (Conny og Tina og sikkert andre) der kan forklare mig hvordan jeg selv bestemmer skrifttype på min header og hvordan jeg laver en signatur, så kom frisk :O)

Det skønne foto her har jeg lovet Simon at lægge på bloggen...det viser nogle små poser med "saftevandspulver"...kan I huske dem fra "gamle dage"!!!??? Disse fandt vi i en Spar i Østrig....tror ikke at det kan købes i Danmark... men hvis det kan, så sig endelig til!
Og så fik jeg så sandelig også scrappet et foto fra skituren... og typisk mig, så har jeg da taget billeder fra konditoribesøget! Snebillederne blev lige lagt tilside i første omgang :O) Skiform...kageform...jeg var vist i
begge dele!
Det var et lille lyserødt indlæg fra mig af, på denne snestormstruende dag....jeg må hellere kommer over i Netto og få handlet ind, inden sneen kommer væltende! Og forhåbentlig så når Jonas hjem fra skole inden det hele bliver kaos...sidder lige og bliver lidt pylret, for han har først fri lidt i 15 og skal yderligere vente på et tog...tror jeg vil sende ham en sms at det er ok hvis han tager før fri...man ved jo aldrig med DSB, vel! og jeg vil bare ende med at sidde fast med bilen, for det er meget små veje man skal køre ad....uha uha.
Nu vil jeg "gøre noget" (læs: støvsuge, vaske gulvet i stuen og køkkenet, handle ind og vaske det sidste fra skiferien) ud over at sidde her ved pc'en...har lyst til at gå direkte til scrappebordet...men må huske på hvad jeg lige skrev i parantesen :O)
Tak fordi du kiggede forbi...ha' en dejlig dag.

10 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et flot layout - wow! Ordner du så alle siderne i et album og hvilken størrelse er layoutet. For at få en anden altså meget anderledes skrifttype i sin header skal man bruge Paintshop eller lignende. Hvis du sender mig dit billede kan jeg godt lave det. Vil du have headeren og dermed hele bloggen breddere? Ved ikke lige hvilken skifttype der har danske bogstaver som er lidt sjov? Her er instruktioner om hvordan du laver signatur! http://www.bloggertricks.com/2007/12/hide-disable-remove-blogger-navbar-from.html Det ender jo med at jeg må komme forbi he he. Se lige jeg har fået lavet mit ikon oppe i adresselinien om og også ud for hver post - den lille fugl. Puh siger jeg bare. Men nu virker det ikke svært. Håber at du får Jonas hjem inden det går løs. Uh jeg har slet slet ikke lavet det jeg skulle idag. Nå men bloggeri er vel også fornuftigt nok ;-) KNUS

    Hov forrsten købte vi også de der poser sidst vi var i DK og på tur til Tyskland. De er så flotte og farverige meeen ikke så velsmagende.

    SvarSlet
  3. Hvorfor skal man absolut lave det kedelige på sin fridag ;o))) men jo dejligt nok NÅR det er over.... lækkert savl guf mums lo du har lavet sidder lige nu og kunne næste dufte kagen ha ha her rigtig grimt snevejr også såååå nu bestemt jeg mig for at holde fri og sikkert klogt nok for kunne næsten ik engang komme hjem med bilen :o/ Håber sønik kom hel hjem??

    SvarSlet
  4. Savle.. blev altså straks lækkersulten ; ) Flot layout!
    Ja, jeg kan godt huske de saftevandsposer..! ; )
    Jeg ved ikke meget om at lave ting på blog. Er det din egen signatur eller bare sådan en, som jeg har? Hvis du højreklikker på min kommer du automatisk videre til hvordan..
    Jeg kunne ellers godt lide de ugler du havde på i går OGSÅ. Hvor var de fra?

    SvarSlet
  5. Hi, hi dig og dine kager - fatter ikke at du tør være så ærlig. Den slags spises da i smug :-)
    Skiform og kageform....tja jeg er vist kun i kageform LOL

    SvarSlet
  6. Nu bliver der ikke lavet mere om på bloggen lige med samme "tro jeg Ikke"Jeg er ikke en af de kloge Hoveder, sider bare og tusker mig frem, men Tina har nok rat god forstand på det .Jeg kan godt lige din lyserøde periode og jeg synes det LO bare er super flot.

    SvarSlet
  7. Undskyl, jeg glemte at fortælle dig, at jeg synes din blog er blevet rigtig flot

    SvarSlet
  8. Lækkert (slurp) layout:)
    Jeg har lagt noget til dig på min blog.

    Ha´ en god snestormsaften.

    SvarSlet
  9. wow kunne slet ikke genkende din blog men super lækker og lige til din stil. Super lækkert layout med flotte farver og detaljer.
    knus Pia

    SvarSlet
  10. Hvis jeg skulle vælge mellem kager og ski - så ved jeg nok hvad der løb af med sejren *G*
    Men super LO - de store bogstaver i "Kage" ser rigtig godt ud :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer