onsdag den 17. februar 2010

Lillaaaaaa!

Uh jeg er da pjattet med lilla...og fik lavet et lilla LO til ScrapN'dream:



Næste indlæg bliver et LO af Simon der spiller harmonika...jeg skal bare liiiige prøve at filme ham og se om jeg kan finde ud af at lægge et videoklip ind på bloggen...gad vide om det skal gøres via YouTube? Ja min mobil er en gammel en af slagsen, så den kan jeg ikke filme med...men Jonas' kan sikkert bruges...nå, det må jeg prøve at gøre i morgen på min fri dag. Ha ha ha Simon har da selv løsningen...du bruger da bare dit digitalkamera mor....slår mig for panden...selvfølgelig...det må være fordi det er tidligt på dagen...
Tak fordi du kiggede forbi :O)

13 kommentarer:

  1. Skønt vinterlayout. Jeg kan godt lide det enkle. Og det er endnu flottere IRL.
    Du må have en fantastisk dag.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare så flot og fantastisk farve.. lige min ynlingsfarve. Enkelt!!!!

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt LO du har lavet. Enkelt, men med nogle helt vildt lækre detaljer. Jeg har endnu ikke prøvet at scrappe mig selv, men drømmer da om engang at komme igang med en BOM. Og sikke en lækker farve lilla. Den klæder dig virkelig godt *s*
    Ja at scrappe sin hund er ikke det dummeste man kan gøre. De er jo som reglen et kært medlem af familien *s*
    Jeg har måtte købe en del papir og pynt i udlandet, for det er ikke det der er mest af herhjemme.
    Min lille hund var en mastiff. Lidt som at være mor til Tyren Ferdinand hvis du kender den tegnefilm? Stor krop, men lille bitte indeni *s*

    SvarSlet
  4. Tak for sidst det var kanon hyggeligt at se dig igen:)
    Super lækre LO's du fik lavet. Super fint med den bling i pinsen. Vild med opsætningen i begge. Skønt billede at dig. Enig farven lilla er lige dig.:)
    Glæder mig til at se det film klip med Simon. Hihi godt han kan hjælpe dig med film/kamera problemet.;O)
    Et skønt billede af din lille gavtyv.:)
    Du må forsat ha' en dejlig uge.
    Knus

    SvarSlet
  5. hold da helt op, et totalt lækkert lo du der har lavet.

    SvarSlet
  6. Skønt og enkelt LO. dejligt at se et LILLA LO. er vild med fugleburene. mums

    SvarSlet
  7. Du er skrup skrap!

    Pssst...hvad er LO for ikke-indviede? ;-)

    SvarSlet
  8. Lækkert, lækkert lilla :o)

    SvarSlet
  9. Hi Chris, thank you for your visit ! I like your work, great scraps and cards !!! I'm your next volger ;-) !!!

    SvarSlet
  10. Super lækkert. Elsker også den farve og det er super til vinterlayoutet.

    SvarSlet
  11. Sikke flot det er, det hele passer bare så godt sammen og hvor er det en fantastisk skrift type du har brugt;0)

    SvarSlet
  12. Et rigtig flot Lo' og så brugt lilla ha. ha.

    SvarSlet
  13. Hvor er det et flot LO og den lilla gør det ekstra elegant! Super flot!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer