tirsdag den 9. februar 2010

Kort og kursus...

...så fik jeg lige lavet endnu et kort i går aftes...det går lidt i blodet må jeg indrømme :O) Fotokvaliteten er ikke den bedste, for det er taget her til morgen hvor solen endnu ikke er brudt igennem...men det skulle være nu og her, for jeg er ikke hjemme de næste 3 dage. Jeg skal nemlig på GLASkursus...
...nej nej, det er hverken glaskunst eller glaspusteri...men et kursus om brilleglas! Det er jo en jungel med alle de typer glas...I drømmer ikke om det! Kurset foregår på Roskilde Vandrehjem, som ligge hele nede på havnefronten..det er bygningen til højre...Restaurant Snekken til venstre, hvor aftensmaden indtages...og Domkirken midt i baggrunden. Meget smukt!
Så der bliver hverken scrap eller blog de næste 3 dage...overvejer lige om jeg skal kontakte vadrehjemmet og høre, om der er trådløst netværk på værelserne...ja hvis jeg kommer derhen og opdager, at det er der, så ringer jeg fluks til manden derhjemme og beder ham komme med min bærbare!!!
Rigtig god dag til alle og på snarlig gensyn :O)

13 kommentarer:

  1. Skøøøønt kort.
    Godt kursus.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er jeg vild med kortet he he. Tror næsten at der er trådlæst netværk - vandrehjem er jo hele hoteller idag. Hyg dig og kom hjem klogere ;-) KNUS

    SvarSlet
  3. næææææ så skøøønt kort du der har lavet.

    SvarSlet
  4. Hi hi skøn titel. Den skal helt klart liftes. Jeg har en skøn die med et får og der er et hav af fødselsdage i familien i påsken :-)

    Hyg dig med dit kursus.

    SvarSlet
  5. Ej det kort er mæææægtig flot. Vild med det får.:)
    Du må ha' en rigtig godt kursus.
    Vi ses lørdag.:)

    SvarSlet
  6. Ej det bliver da også smadder spændende! Og kortet, det er da fantastisk og fin foto kvalitet syntes jeg. Lige min smag;ö)

    Rigtig god tur.
    Knus

    SvarSlet
  7. Skønt kort - og kurset lyder egentlig spændende... (Jeg bruger jo også briller - tihi :o) Hav nogle rigtig gode dage...

    SvarSlet
  8. Vildt sødt kort :-)

    Og hvor lyder det spændende, og kunne godt forestille mig det var en jungle... Og god mad gør da absolut ikke sådan et kursus dårligere. Rigtig god kursus til dig

    SvarSlet
  9. Cute kort :o) Håber det bliver et godt kursus selv om det ikke er af de kreative.

    SvarSlet
  10. Rigtig flot kort, håber du har haft nogle gode dage.

    SvarSlet
  11. Jamen du må da have et godt kursus :-)

    Ville faktisk bare takke for en dejlig playliste!

    Det er år og dag siden jeg sidst tog en blogrundfart, som altid dejligt inspirerende at komme her forbi! :-)

    SvarSlet
  12. super lækkert kort og en sjov tekst

    SvarSlet
  13. Hej LaChris.

    Sikke en dejlig side du har. Og sikke nogle gode tekster du har på kortene. Håber at se dig og Maribi til Scrap'N'dream.

    Hilsen fra jeres 'naboer' på Scrap'a'mania
    Diana og Margit

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer