fredag den 19. februar 2010

Ingen livekoncert...

...i dette indlæg, for Simon var ikke tilfreds med resultatet...derfor bliver det et LO af selv samme musikant:
Og tusind tak for alle brillekommentarerne!!!
Hi hi ja det gjorde det ikke nemmere at vælge...i dag kom jeg så til at falde for endnu et stel...en god mellemting mellem de to jeg har vist her på bloggen...det er knap så stort og rundt og så er den grå/blå, altså mere markant end den lyse.
I dag kom så de stempler som jeg kom til at bestille...og jeg har da allerede lave et par prøvetryk...det skal nok blive godt. Håber at få lavet nogle kort her i weekenden, når arbejdslørdagen er overstået. Ha en rigtig dejlig weekend!


11 kommentarer:

  1. ..og sikke en flot harmoni, du har i dit L/O GG

    SvarSlet
  2. Halloooooooooo du skal simeplhen igang med kort - glæder mig da til at se ;o) Den muffin punch har jeg brugt på mine 2 flawer pawer kort - elskerrrrrrr den allerede ;O)
    Glæder mig til at komme til koncert - håber entre billetten er til at betale ;o)

    SvarSlet
  3. Dejligt og enkelt LO. Skøn opsætning.

    SvarSlet
  4. Er spændt på at se de nye du har fundet.

    Hvad bruger du alle dine LO's til? Det er rigtig flot.

    God weekend og knus

    SvarSlet
  5. total flot lo,i lækre farver-

    SvarSlet
  6. Sikke dejligt LO. Du har fået gjort mig helt nteresseret i at lave kort. Igår var jeg i en amerikansk boghandel og de har de dejligste magasiner om det at lave kort. Cardmaking et eller andet hed det bedste. Købte det ikke for jeg tror lige at der er nogen ting jeg først skal have ordnet med al min grafik. Jeg har så mange digitale scrapbooking sæt jeg skal have ordnet at det næsten er umuligt. Bruger du også digitale sæt - altså printer ud fra dem måske? KNUS♥

    SvarSlet
  7. Åhh hvor er det godt... sødt LO og håber da vi kan kommer til koncert på et andet tidspunkt :-)

    SvarSlet
  8. Et rigtig flot LO'vi vender med koncerten til en anden gang

    SvarSlet
  9. Fede farver du har brugt - dem skal jeg lige lure lidt mere på ;) Og mht brillerne, så synes jeg de lilla du har er fantastiske ... store briller - ej vel? hehehehe

    SvarSlet
  10. Super sødt lo.
    Vil lige nævne at du sagtens kan lægge dine egne videoer på bloggen uden at gøre det via youtube - det tager bare noget længere tid at loade.
    Må lige høre dig angående din musik på bloggen. Hvordan får du den til at spille forskellige sange, når man kommer ind på bloggen. På min starter hver gang ved samme sang:(

    SvarSlet
  11. Vi vil se briller :o)
    Skønt og enkelt LO :o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer