søndag den 7. februar 2010

Hvor blev den søndag af...

...nogle gange så bliver dagen så underlig...man får ikke rigtig lavet det man ville...for energien er lav...hvad med aftensmaden...ups der skal handles...og vi må hellere se at få skovlet snemasserne væk på vores lille vej...dejligt med frisk luft...så rydde op på køkkenbordet...der stod stadig gryder mv fra i går aftes..og vaskes lidt tøj....ups det må være færdigt nu og skal hænges op...gøre billeder klar til ScrapN'Dream...grrrr word 2007 driller og er slet ikke lige så medgørlig som den gamle version...ned og tænde for den gamle stationære...og så lige nå at lave et kort og få taget billede af det inden det bliver for mørk i vejret..føler at dagen bare sivede mellem fingerene på mig...
...og så er det sørme lige pludselig mandag i morgen :O( Nej, nu må jeg vist lige finde noget energi et sted og lege hvid tornado...og få banket en madtærte sammen...og SÅ kaste mig i sofaen og hygge mig med aftenens film kl. 21..."Nat på Museet"...den er rigtig sød og herlig. Ikke mere klynk fra mig! Ha en dejlig søndag eftermiddag og aften og tak fordi du lige kiggede forbi min blog.

14 kommentarer:

  1. Herligt enkelt kort. Det lyder meget godt som min weekend, ti hi..

    SvarSlet
  2. Cute kort. Elsker alt med skyer. Håber du trods alt har haft en god søndag.

    SvarSlet
  3. Årh hvor jeg kender det :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det kort bare skønt. :)
    Ih lyder lidt som min weekend ;o)Øj den film skal jeg også bare se, den er herlig.:)
    Forsat rigtig dejlig søndag.
    (6dg)*gg*

    SvarSlet
  5. De søndage kan forsvinde til helt andre ting end planlagt, sådan er det også sket her. Din lyder dog hyggelig :-)

    Ps. jeg forsørger at få lagt mig ind som fast læser, men det må være gjort forkert. På'en igen Palle ;o))

    SvarSlet
  6. Min søndag er også bare smuttet, fordi jeg kom til at sige ja til at flikke en hajdragt sammen til venners søn, som skal bruge den til noget komedie i skolen, og moderen har ca. 10 tommelfingre, så hun ringede efter en ven !!
    Men det tog hele dagen, og dragten er ikke færdig endnu ! Ææææj kan jeg da ikke bare lære at sige nej bare en gang imellem, nu har jeg brugt en hel søndag på det... håber da det har givet nogle ekstra point et eller andet sted !
    Men nu er det søndag aften, hvor jeg plejer at få en svær depression ved tanken om at jeg skal på arbejde i morgen, adddrr.
    ...Hvor er det sejt det regnvejrskort, hæ-hæ.
    Ha' en go' uge.

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort og ja uanset om du ikke ved hvor søndagen blev af, så har du da fået lavet noget må man sige:-) Men ikke altid det man gerne ville....

    Ha en rigtig god ny uge

    SvarSlet
  8. Ja den slags dage kender jeg jo sleeet ikke til..ej det er altså SÅ meget løgn :) Jeg kan sagtens følge dig.
    Din kort er da enormt flot og jeg er vild med paraplyen...smart tekst.
    Hov hov Chris..jeg læste lige på Charlotte Ravns blog at du aldrig har scrappet i Jylland..kan du SÅ komme ud af starthullet ;) Jeg har jo været på jeres ø og scrappe flere gange...nu er det DIn tur! :) hihi..

    SvarSlet
  9. Først tusinde tak for din søde kommentar! Du kan tro jeg ved hvad du mener. Det er utroligt hvordan man kan røre hinanden uden nogensinde at have mødt. Og du fik store roser til shabbatmiddagen kan du tro. Jef var i en hobbybutik igår og tænkte også på om der måske var moget alle scrapdamerne ville synes var sjovt. Nu ikke samme udvalg som derhjemme - måske inde i Tel AViv. Hvor kender jeg sådan en dag. Man vil nå ALT og når ikke en dyt og tager så lige en slutspurt så det ser ud af lidt. Lyder lidt som hver eneste dag for mig for tiden ;-) Kortet er skønt og jeg HADER Word 2007.............. En god uge til dig. KNUS

    SvarSlet
  10. Hej Christina!
    Tak for din søde hilsen på min blog. Spændende blog du selv har!
    Hvis du har lyst afholder Kreative Fornemmelser kursus hos mig i marts. Du er meget velkommen.
    http://susanneandersen.blogspot.com/2010/02/kreative-fornemmelser-kortkursus.html
    Hilsner Sanne

    SvarSlet
  11. Det der kender jeg godt... Pludselig er dagen væk - og man havde jo faktisk planlagt... ja, et eller andet. Et skønt kort - og rigtig sjovt med paraplyen - og teksten :o) Håber du får en rigtig skøn uge...

    SvarSlet
  12. Sådan er de fleste af mine dage lige for tiden.Rigtig flot kort.

    SvarSlet
  13. hvor er det et rålækkert kort og en cool tekst. Ja mellem alt scrap maler jeg også billeder engang imellem, så når moden skifter skifter vores billeder herhjemme også udseende, det er jo det smarte at man kam male dem over.jeg ser også billedet som du ser det , at det er huse som er faldefærdige. Du må have en dejlig aften.
    knus Pia

    SvarSlet
  14. Hvor lyder det bekendt .... :o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer