torsdag den 18. februar 2010

HJÆLP en brilleabe...

Nu er jeg (igen) faldet for nogle brillestel og har lånt dem med hjem...Ja, vi skal ha store briller nu (igen) :O)
MEN jeg er bare i tvivl, om det skal være de brune eller de klare grålige...hvad siger du? Eller måske ingen af dem...den mulighed forelægger jo også...


 (Indlægget med Simon og harmonikaen skal I nok få...jeg har bare ikke fået filmet ham endnu...
Tak fordi du kiggede forbi...og tøv ikke med at give din mening til kende...jeg bliver ikke sur ;O)

19 kommentarer:

  1. Hej søde.
    Jeg syntes ikke de brune klæder dig....Du ser på en måde ældre ud end dine sølle 40 år:-)UPS, der røg det venskab...
    De grålige er bedre, det må være en tilfældighed du ser lidt skeløjet ud??
    Iiiih, hvor er jeg streng, men syntes altså de lilla du har er super flotte til dig.

    SvarSlet
  2. Ej, hvorfor skal de nu til at være store igen.
    Sorry, jeg synes ingen af dem.
    Jeg stemmer også på de lilla ; )

    SvarSlet
  3. Hej!..

    Uh.. har selv næsten lige været på brille markedet..

    Jeg synes helt klart de sorte/brune er flottest til dig!.. Og synes faktisk ikke de gør dig ældre! ( ved godt jeg ikke kender dig men de er rigtig fede og ungdommelige de der briller :D )

    Klem Mia

    SvarSlet
  4. ejjjj jeg har lige købt briller i går, og så slet ikke store briller, jeg synes nemlig de er super flotte , jeg synes helt klart de sorte er de flotteste til dig, og øvvvv at jeg ikke så sådan nogen.

    SvarSlet
  5. Jeg holder mig også til de mørke - hvis det skal være nogen af dem... Men jeg er ikke så meget fan af 80'er retro - tihi :o)

    SvarSlet
  6. Ingen af dem :o( Men der bunder i, at jeg stadig er til de smalle briller fremfor de store, så det handler ikke om dig :-)

    SvarSlet
  7. Jeg synes de brune/sorte er super smarte til dig, og de gør dig bestemt ikke ældre at se på.
    Jeg synes det er smart at de er lidt markante.
    De andre - no way......
    Det var bare lige min mening ;-D

    SvarSlet
  8. Jeg er heller ikke til de store briller.. men skal de være, så de skal det være de mørke. De lyse forsvinder lidt i dit ansigt, men fylder jo alligevel meget... ja flot - det gav mening :)

    SvarSlet
  9. Hej du,
    Jeg synes bestemt de lilla du har nu er aller pænest til dig. Jeg er bare ikke til de store briller, så jeg holder på dem du allerede har. :0)

    SvarSlet
  10. Inden jeg så dem "på" var jeg helt klart med på de mørke, men når jeg efterfølgende ser dem på, så er jeg helt klart for de lyse, de mørke er for hårde til dit ansigt.
    Sjovt de nu skal være store, jeg har nemlig på et tidspunkt haft nogle klare gennemsigtige... morer mig lidt, når jeg ser dem, men kan godt se de ligner dine de grå/lilla... så'n ændres moden fra smalle til store glughuller.
    Men altså: klart de grå/lilla til dit fine ansigt !!

    SvarSlet
  11. Helt klart de sorte, som så mange andre skriver falder de brune nærmest ind i ansigts kuløren. Og jeg synes de er så fede de store briller... har vist vænnet mig til dem.

    SvarSlet
  12. Jamen så får du da lige en ærlig mening mere. Jeg synes de grå er lidt damede. Så helt klart de brune og hellere endnu mørkere. Jeg synes de stor briller der er fremme nu er sjove på den fede måde.

    Jeg husker tydeligt jeg for mere end 20 år siden havde de der briller hvor man kunne sætte plastik omkring metalstellet foran. Elskede bare dem. Kan du huske dem?

    SvarSlet
  13. Ja søde Chris jeg nægter at gå tilbage i tiden - har flere billeder hvor jeg har lignende briller og nej det dutter ikke he he - Vil hellere have dig UMODERNE! Hvor er dit LO flot - du er altså scrap til scrabooking hi hi. KNUS♥

    SvarSlet
  14. Helt klart de brune! De indrammer dine øjne rigtig flot.

    SvarSlet
  15. De lyse til søde Lachirs,og de mørke til mig, nej pjat,fin nogen der lidt smartere.

    SvarSlet
  16. De er da rigtig flotte begge 2! Men skal der nu vælges den ene tror jeg det er den lyse / grålige:0)

    Knus og rigtig god weekend

    SvarSlet
  17. Hej ;) tak for din kommentar på min blog! jeg stemmer for de grå briller. Jeg fandt bare den smukkeste kjole på strøget i går. ligger billeder ud af den efter gallafesten. Hav en god weekend :)

    SvarSlet
  18. Jeg syntes der grå er pænest til dit ansigt. de mørke stjæler glimtet i dine øjne. Men du er nu pæn uanset hvilke briller du bruger.M.v.h. Stine66

    SvarSlet
  19. Hvor er du i grunden en pæn dame ;O)
    Jeg synes de brune klæder dig bedst, men ingen af dem er decideret uklædelige. Er spændt på hvad du vælger, måske nogle helt 3.?

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer