søndag den 28. februar 2010

HAPPY SPRING !


Ja, for i morgen er det officielt FORÅR....er det ikke bare skønt :O) I dag har jeg bare tullet rundt og har også fået lavet lidt flere kort. I morgen skal jeg igen på kursus...denne gang uden forkølelse og med smagsløgene i topform...dog er det kun med een overnatning, men det er nu helt OK. Og jeg kan hilse og sige, at "Avatar" var rigtig flot og underholdende...og jeg kunne sagtens sidde med to par briller på...næste film i 3D som jeg skal se, er "Alice i Eventyrland", hvor Johnny Depp jo spiller med...filmen er af Tim Burton og han laver nogle fantastiske film, synes jeg. Rigtig god søndag, det der nu er tilbage af den.

7 kommentarer:

  1. Yes spring!
    Jeg vidste ikke at Alice i Eventyrland var i 3D, den må jeg da også se.
    God søndag aften.
    Må vi se dine kort? ; )

    SvarSlet
  2. Haha hvor er du dejlig plat *G*
    Dejligt at høre at du er ved at være ovenpå igen. Jeg vil da også gerne se dine kort.

    SvarSlet
  3. Hyg dig på kurset - dejligt at du er frisk denne gang. Jamen så kan det da være at jeg må overgive mig og komme ind og se Avatar! KNUS♥

    SvarSlet
  4. Forår, dejligt. Og sneen er smeltet en del i denne her weekend.

    Rigtig godt kursus i morgen :-)

    SvarSlet
  5. Ja, forår, suuukkkk... og det sner og har sneet i nat... det er sørme ikke nemt at være Nordjyde pt. ;-)
    Kan du have et godt kursus, godt du er frisk denne gang...

    SvarSlet
  6. Jeg håber du får et godt kursus, når også smag- løjene er i orden.Det kan godt være kalenderen meller forår, men der ingen tegn på forår her i Viborg ,der er kommet et lag sne i nat

    SvarSlet
  7. Haha spring...;O)Du er skøn :)Men rigtig nok så må foråret gerne snart komme.:)
    Uh ja Alice i eventyrland den skal jeg også ind og se...glæder mig allerede:)
    Håber du havde en godt kursus.:)
    Forsat rigtig dejlig uge.:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer