søndag den 21. februar 2010

Fru Stempelkvist har været igang...

...med en kortproduktion...om end en lille een af slagsen :O) Jeg har nu modtaget de stempler jeg bestilte en sen aften sidste søndag, blandt andet det skønne fuglebur, en pakke mindre clearstempler hvor lysekronen er en del af indholdet, et stort træstempel med fransk skrift samt en stor blomst. Jeg skal hygge mig med mere stempleri i løbet af dagen. Tænk, jeg troede aldrig at jeg skulle komme til at lave kort...og slet ikke, at jeg skulle blive vild med stempler :O)
Jeg har klippet en lille fugl ud af et mønsterark og sat nogle små halvperler på fugleburet.
På det næste har jeg blot sat en lille lilla sløjfe på som pynt...skal lige ned i min kræmmerhal og se, om ikke jeg kan finde mig nogle stempelpuder i guld og sølv, for det vil passe perfekt til lysekronen og de andre stempler fra pakken...der er bla. en fin ornamenteret stol og endnu et lille fuglebur.
Så kommer der lige et par rigtig tøsekort....hvilken lille pige (og da også lige mig) elsker ikke Hello Kitty :O)
Jeg går også med tankerne om at lave en Give Away...så jeg vil prøve at finde på en ting, som gør både scrappere og andre livsnydere glade. Rigtig god søndag til alle...og tak for besøget og forhåbentlig en lille kommentar.

16 kommentarer:

  1. Skønne kort. Rart at se nogle søde og enkle kort. og især kort fra dig. Det er bare skønt.Virkelig skønne stempler. Forsat god weekend til dig

    SvarSlet
  2. Im a new follower to your blog.I loveeee the bird and cage, so adorable.Cant wait to visit again!~~Becky

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte! Som du kan læse i min sidste kommentar på dit indlæg får jeg også lyst til at prøve!!!! Har et par veninder i USA de taler også altid om de der stempler. KNUS♥

    SvarSlet
  4. Hallooooooo hvor du dog kan - de er blevet super flotte - godt du kom igang med det ;o)

    Ps. vi burde jo ha en hel stempel weekend med dine mine og vores ;o)

    SvarSlet
  5. åh...... de er flotte dine kort, og lækre friske farver.

    ha en god dag

    SvarSlet
  6. Ja, man kan have et standpunkt til man tager et nyt...også mht. kort! ;-) Sådan havde jeg det også, og nu er det bare så hyg´ligt at sidde med.
    Enormt søde kort du har lavet, er også vild med fugleburet og lysekronen, og her kommer de rigtig til sin ret.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  7. Det er blevet nogle rigtig søde kort. Er Kitty kun for små piger???... Så er det godt jeg ikke er så høj ;-)

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er de blevet fine. Totalt godt gået!!

    SvarSlet
  9. Wau sikke flotte og enkle kort. Det er rigtig flot den nye stempel med fugleburet. Det er praktisk at du selv kan bestemme hvad der skal i fugleburet. Det gamle HA stempel med fuglebur sider der en fugl i.

    Dejligt at høre at også du er blevet bidt af stamping. Glæder mig til at se hvad du ellers fåre lavet.

    SvarSlet
  10. Sikke nogel flotte kort. er total vild med dine nye stempler og den måde du har brugt dem på, skønne og enkelte kort

    SvarSlet
  11. Flotte kort.
    Rigtig lækre stempler, man bliver da helt fristet.
    Hav en god dag.

    SvarSlet
  12. nej hvor fint :) rigtig søde farver, og enkle på en sød måde

    SvarSlet
  13. Hej LaChris
    Hvor har du få lavet nogle rigtig flotte kort.
    Der er rigtig der tre af "Give Away" der ikke virker,jeg tro der skal en anden indstilling til for at de kan virke.

    SvarSlet
  14. Chris, your cards are great ! The Kitty's are so cute !

    SvarSlet
  15. Søde kort du har lavet,og ja, kender det kun alt for godt med at man ikke laver kort, og pludselig sidder man med dem aligevel ;-)

    SvarSlet
  16. Du har da været flittig med kortene, og søde er de jo ;-D
    Jeg påstår jo, at det aldrig smitter mig - det med kortene, men vi får se ;-D ;-D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer