mandag den 1. februar 2010

En ommer...

..ja, jeg tror det er første gang, at jeg har lavet om på et ellers færdigt LO!! Men det har hele tiden irriteret mig og har bare ligget i køkkenet og "ventet" på at komme i mappe...så i går tog jeg fat i det og fik lavet nogle små justeringer. Desværre har jeg ikke taget et Før - foto, det havde jo været smart i denne sammenhæng...nå, men nu er jeg tilfreds og nu får det lov at komme i mappe :O) Det er måske svært at læse den lille journaling, men der står: Hvor der handles, der ventes.
Så truer en ny dag efter en ferie...uh, det er altså svært at finde motivationen!!! Og lige nu har jeg bare så meget lyst til at scrappe...fik nemlig ryddet godt og grundig op i alle mine bunker, bøtter, skuffer, kasser med scrapting....smed to bæreposer ud...har dog gemt en bunke Keepsakes og 3 sæt clearstamp bogstaver samt en pose gummistempler, som jeg tager med til "Byttebordet" på ScrapN'Dream.
Nu må I ha en god mandag....min kan ikke gå for hurtig, for jeg ser frem til min fridag i morgen :O)

9 kommentarer:

  1. Nu ved jeg jo ikke hvad det er der er lavet om, men det ser ihvertfald sk... godt ud og jeg kan rigtig godt lide de farver du har brugt sammen;0)
    Fortsat god dag!

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig flot ud. Ikke let at lave om på et layout når det ikke er digtitalt som det jeg laver! Håber du snart får tid til lidt scrap og en rigtig god uge til dig. KNUS

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig flot LO' .Håber du er kommet godt igennem din første arbejdsdag.

    SvarSlet
  4. Hi hi er det en pause FRA mor eller er det en pause, så mor kan handle ; ) : )
    Flot og anderledes lacris layout.

    SvarSlet
  5. Hmmm ja hvad mon du har lavet om, det er ihvertfald blevet rigtigt godt det hele og skønne farver du har sat sammen.

    SvarSlet
  6. velkommen hjem til DK. Det lyder til at I havde en skøn skiferie.:) Skøøøøne billeder.:)

    Hvor er det LO bare flot. Jeg er vild med at du har brugt tøsefarver til det billede af dine drenge. ;o)
    Du må forsat ha' en dejlig uge.
    Vi ses snart..:)
    Knus

    SvarSlet
  7. Super fint LO! Rigtig flot mix af grøn/hvid og lyserød. Og billedet er jo bare skønt! :0)

    SvarSlet
  8. en ommer eller ej - fedt er det ihvertefald ;o)

    ja tænkkkkk scrap weekend lige om hjørnet - glæder mig til at komme til øen, og gøre den usikker ;o)

    Rigtig god fridag til dig

    SvarSlet
  9. Du kan altså bare det der med ordspil. Skønt og dejligt inspirerende. Skønne farver.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer