fredag den 5. februar 2010

Så lægger vi tøj sammen! (husk at slå musikken fra på bloggen)

Ahhh...fridag ! Og hvad er skønnere end at lege total Haus Frau (NOOOOOT!) Synes nu at I skal se denne video der viser, hvordan man nemt og hurtig kan folde sine bluser:


Er den ikke herlig...måske kender I den allerede...den har vist nogle år på bagen...jeg modtog den selv i mailen engang i 2005!
I dag er planen at jeg vil scrappe, skrive og bage.
Hvis videoen gør at bloggen er meget langsom, så sig lige til. Ha en rigtig dejlig FREDAG :O)

10 kommentarer:

  1. Jeg er totalt måløs! Jeg sidder her med åben mund og pulypper... Det er da for vildt også ser den ovenikøbet sk. godt ud.
    Nuj, jeg har aldrig set den før. Tak for kigget og god weekend;0)

    SvarSlet
  2. Jeg har set den før...men er stadig helt...god weekend.

    SvarSlet
  3. He he jeg er blevet mester i det. Slet ikke så svært som det ser ud og videoen virker fint. Lyder til at det bliver en dejlig fredag for dig. KNUS

    SvarSlet
  4. Hold da op!! *G*...der ku' man nok lære noget...:D
    Hååber du får en skøn fredag i scrappens tegn ;)
    ..hov og så en lillebitte bøn ...ku' du måske lægge den musikafspiller lidt højere op i sidebar'en ;)

    SvarSlet
  5. Det kan faktisk læres... Min lillebror kan det - han lavede selv en video for nogle måneder siden :o)

    SvarSlet
  6. Jo, jeg kender den godt, den var det helt store "must see and try" på det lærerværelse jeg var tilknyttet tilbage i 2007. Bliver iøvrigt så glad af at besøge din blog, for dine LOer er altid lavet i mega dejlige farver. God weekend!

    SvarSlet
  7. He he den var god. Måtte lige se den igen...*gg* Tror jeg vil sende den til Nick...*gg*
    *fnis* rundkreds den er jeg med på...*gg*
    8 dage tilbage...:)
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend.
    Knus

    SvarSlet
  8. Kom lige forbi din side og blev fristet af, at se dette klip. Det er da genialt. Må prøves :-)

    God weekend.

    SvarSlet
  9. Ha haha. Hvor er den god. Måtte da lige se den igen.

    God weekend

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer