lørdag den 6. februar 2010

Bagværk og scrapværk...

...inden der går madblog i den, så får I også lige et LO, som min mor skal ha i gave i dag...det er til hendes 20x20 album...fastelavnsbollerne beholder jeg selv :O)
Inden i bollerne er der lidt marcipan, knust makron og kagecreme...hmmm den er faktisk bagt efter en fedtfattig opskrift...der skulle ikke marcipan i...og istedet for smør/margarine er der brugt græsk yoghurt og olie.
Fotoet er brugt før til mit eget 30x30 album (mit....mine...jeg har vel 11-12 albums stående).
Nu vil jeg se at gøre mig færdig med børste og spartel...og nej, jeg skal ikke male...men afsted på arbejde...
Ha en rigtig dejlig weekend...og tak for besøget.

12 kommentarer:

  1. Ihhhh!! Nu fik jeg lyst til at bage fastelavnsboller - tror det vil falde i god jord her i huset i dag, da ungerne har kammerater på besøg. :0)
    Dejligt LO - kan godt li de farver du har sat sammen.
    Flot "ny" blog du har fået dig.
    Ses vi på lørdag (scrap'n'dream)?

    SvarSlet
  2. Det ser dejligt ud, både med bagværket og med scrapværket! Jeg er ret vild med dine træer;0)

    God arbejdslyst og rigtig god weekend til dig og din familie!

    SvarSlet
  3. uhmmmmm opskrift ????? tak viste jeg kunne lokke den ud a dig ;o))))

    Super skønt lo - dejlig farve du har valgt denne gang

    Ses vi næste weekend til scrap`n dream ???

    SvarSlet
  4. Savle, hvor ser de lækre ud. Ej, du bliver altså nød til at lægge opskriften ud , når den ligefrem er fedtfattig.
    Dejlige farver du har brugt på dit layout og skønt billed.
    God arbejdslyst ; )

    SvarSlet
  5. Det kan jeg godt forstå du gør, for det lyder godt nok som om de er lækre og sådan ser de også ud :-)
    Skønt LO til din mor og hvor er det bare et godt billede

    SvarSlet
  6. Hvor ser fastelavnsboller lækre ud. Og sdien til din mor er rigtig flot. SIkke en dejlig ide jævnligt at lave sider til hende. Og tusinde tusinde tak for shabbat hilsenen. Du bleb skam nævnt under shabbat middagen og alle synes det var så sødt at du havde gidet bakse med en oversættelse KNUS KNUS Du kan høre og se min søns gruppe i et af indlæggene fra sidste uge tror jeg men hold på hat og briller he he. God weekend.

    SvarSlet
  7. De ser super gode ud dine boller, et rigtig flot Lo' du har fået lavet til din mor.
    Kan du have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  8. Fantastisk skønt LO.... Skønne farver og skønt billede. Håber hun bliver rigtig glad for den :) God lørdag til dig :o)

    SvarSlet
  9. Mums, hvor ser de lækre ud og sikke en fin side du fik lavet til din mor.

    SvarSlet
  10. De ser nu ikke helt tossede ud de boller - du ku' godt lige sende en smagsprøve til Aalborg ;)
    Dit LO til mormor minder mig om, at jeg da vist er en lille smule bagefter mad LO'er til vores mormors album..måske sku' man igang ;D
    Ha' en go' søndag :)

    SvarSlet
  11. Uhm, fastelavnsboller. :) Skønt lo, nogle rigtig dejlige farver du har brugt!

    SvarSlet
  12. Uhm hvor ser de gode de fastelavnsboller :)
    Og et dejligt jule LO i anderledes friske farver!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer