torsdag den 7. januar 2010

Syg fridag...

...altså ikke at der er noget galt i at ha fri...men ikke når man er syg :O( Dum måde at bruge sin fridag, ved bare at tulle rundt, surfe på nettet, snøfte, snotte, lede efter næsesprayen, sove lidt på sofaen, prøve at læse og ikke mindst, prøve at scrappe...det går ikke nemt, nej det gør ej, så derfor fik jeg lige taget et foto af det LO jeg lavede i tirsdags:
Meget enkelt...men det tog mig dælme lang tid at få lavet, for jeg havde mindst 1000 stk mønsterpapir i gang...og endte med sort karton og en strimmel mønsterpapir...ja ja, man starter et sted og ender et helt andet..
Vil da også lige vise mine nye tallerkener fra Green Gate...fandt lige et godt tilbud i min frokostpause i går...den røde er sat ned til 50,- og så SKAL man jo købe, ik :O) Købte 3 røde og så den lyseblå (som ikke var sat ned). Sidder lige nu og drikker THE af en af lattekopperne fra Green Gate...og når jeg drikker the alene, så er jeg virkelig sløj!
Har et LO liggende på køkkenbordet som jeg går til og fra...men det bliver nok ikke til det helt stor fra min hånd i dag...næsen har taget føringen!
Ha en god dag i det smukke solskinsvejr...ja her på Midtsjælland skinner solen og jeg gad godt gå en lang tur...men må vist holde mig indendørs under et tæppe :O(

8 kommentarer:

  1. Hvor træls at du er syg.... Rigtig god bedring herfra i hvert fald. Kan nu rigtig godt lide dit LO, selv om du startede et helt andet sted på det. Det er dejligt og enkelt - og der er alligevel nogle detaljer, som bare gør det rigtig skønt...
    Håber du snart er frisk igen, så du kan genoptage scrapningen :)

    SvarSlet
  2. Åh stakkels dig, det er bestemt ikke den bedste måde at tilbringe sin fridag på!
    Det er da et kup du har gjort med de dejlige tallerkner... De lækre blomster er fra forrige sommer og jeg har dem i Melamin serien. Desværre har jeg ikke nogensinde fundet nogen butik som har haft nogen tibage i porselæn. Den blå er fra det sidste nye katalog og er VILDT flot! Jeg har en del i det røde med samme mønster og jeg syntes det er perfekte julefarver, men sammen med evt. lyseblå grønne eller røde med prikker er det ligeså lækkert om sommeren. Har du iøvrigt været inde og se deres nye katalog? Ellers er der noget at savle over mens du ligger og er syg.
    God bedring!

    SvarSlet
  3. Det er bare blevet skønt dit layout! RIgtig god bedring med dig!

    SvarSlet
  4. Øv! Hvor trist at være syg ... og så på en fridag. Rigtig god bedring til dig.
    Det er et flot LO - enkeltheden med den enlige strimmel er mønsterark er spændende at kigge på.
    Kender godt det med at begynde et sted og så ende et helt andet. :0)

    SvarSlet
  5. God bedring, rigtig træls med sådan en løbende tud... man skal da være meget sløj for ikke at kunne scrappe !

    SvarSlet
  6. Det ser godt ud med det røde mod det sorte. Jeg kender rigtig godt det med at starte med en ide og ende et helt andet sted.
    Rigtig god bedring, surt at bruge fridagen på at være syg.

    SvarSlet
  7. Vildt flot LO, meget enkelt, er vild med kombinationen af sort og rød.... Håber da snart du kommer til hægterne, sidder lige og forstiller mig hvordan det er at sidde og scrappe med en drøppende næse... :-) Nej tak!!!

    SvarSlet
  8. Jamen stakkels dig, det er da rigtig surt, at være syg på en fridag.Jeg synes det er et flot layout du har lavet,jeg kan god lide den sorte baggrund.Jeg vil ønske dig god bedering.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer