onsdag den 20. januar 2010

Sikken en onsdag...

Så fik jeg lavet endnu et jule LO...måske det sidste, nu får vi se. Jeg har fået brugt nogle rester fra sidste års julekollektion og noget "gammelt" pynt...de swirls er jeg faktisk blevet helt glad for, men nu har jeg brugt dem alle sammen...snøft...og jeg kan ikke huske hvem der har lavet dem eller hvor jeg har "fået" dem fra...så hvis du kan genkende dem, så fortæl mig gerne... Og så så jeg lige postbilen svinge ind til mit hus og jeg fløj hen i døren...jo sandelig, mine varer fra ScrapFactory kom allerede i dag...bestilte i mandags! Se lige nogle dejlige sager til min Epic:

Jamen jeg har da slet ikke tid til at tage på arbejde om lidt!!!! Det kribler for at komme igang med det samme!!! Desværre får jeg nok ikke tid inden vi skal på ski...FOR i weekenden brændte min vaskemaskine sammen og jeg får først en ny i aften....og så skal der altså vaskes og pakkes...meeeen mens tøjet snurrer rundt, så MÅSKE jeg kan få lavet bare et lille bitte kort....?!
Nu må jeg hellere lukke ned og få smurt mig en madpakke...på gensyn i morgen :O)

11 kommentarer:

  1. Skønt layout. God detalje, at du har skrevet rundt i kanten. Lækre legesager, du har købt. Jeg kan godt forstå, at du havde svært ved at tage på arbejdet ; )

    SvarSlet
  2. Jeg er temmelig sikker på at det er Maya road chipboard scrolls. De kommer i en sød lille metal kuffert.

    Og et fint farverigt LO du har lavet, og skønne indkøb!

    SvarSlet
  3. Er ret vild med dit layout :) Og træls at vaskemaskinen stod af - håber du får lidt tid til scrap eller kort mens tøjet snurrer ;)

    SvarSlet
  4. Rigtig fedt layout..og jeg tror også som Henriette at dine scrolls er fra MayaRoad - så hvis de er, så skulle da være til at fremskaffe igen ;)
    Kan da godt forstå du hellere ville være hjemme og lege med dine nye ting, men det arbejde har det jo med at komme i vejen for alt det sjove ;D

    SvarSlet
  5. Jeg stemmer også på Maya Road :-) Skønt LO, og sikke nogle lækre dies du har købt. Ski er nu heller ikke dårligt, så kan scrap vist godt vente lidt, det er jo altid skønt at vente på noget godt.
    Jeg har en græs die og en poststempel die til salg, hvis det kunne have interesse. De er godt nok kun 2x2.

    SvarSlet
  6. Skønt LO og sødt indlæg. Jeg kan lige se dig for mig, stå der og vil scrappe - men skal på arbejde...hvor var det dog synd for dig. Håber alle tingene nu er blevet pakket ud og brugt. Du siger bare til hvis jeg skal udskrive nogle swirls til dig og i hvilke farver...så sender jeg gerne. Knus

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det LO bare skønt. Super opsætning.:)
    Uha sikke nogle lækre nye scrapsager, håber du nåede på arbejdet....*gg*
    Ih skiferie, jeg vil med....;o)Rigtig god tur når I kommer dertil :)

    SvarSlet
  8. Et super lækkert lo. Jeg spørger lige lidt nysgerrigt: Er billedet fra 2010 siden dette tal står på loet?

    SvarSlet
  9. uhh lækre ting. Og super godt LO.
    Du lyder som om du er lidt afhængig af scrap..hmmm kan det passe ??? :-) Rigtig godt ferie.

    SvarSlet
  10. Hej LaChris.
    Det er et rigtig flot layout, jeg er vild farverne de bare super.

    SvarSlet
  11. Ehh nogle dejlige dies du har fået! Jeg har også banana split og paraply:0) Lækre kort og layout du har lavet. Jeg kan helt vildt godt lide træerne.
    De dejlige muffins skåle er købt i Søstrene Grenes;0)
    Knus

    Forresten, lækker header!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer