lørdag den 30. januar 2010

Så ski vær' med det...

....ikke noget scrapperi men lige et par shots fra skiferien...vi kom hjem kl. 3 i nat og kørte i et forfærdeligt vejr næsten hele vejen. Det var en skøn ferie og der er da et par billeder der skal scrappes...GODT at der snart er ScrapNDream :O)
På ski...stående....heeeelt stille....Ja, for jeg må indrømme at jeg var nede og ligge en del gange... Et lille kig ud over Bad Gastein..

Ahhhh...bare sidde og nyde solen og måske en lille kop Jäger the...
Manden er nu taget til gammel klassefest...vaskemaskinen kører igenigenigen...maden står i ovnen...ja og nu er der så intet signal fra parabolen, så TV skal vi så måske ikke se....men jeg er også træt nok til bare at dase på sofaen med en bog og måske tage en powernap inden jeg skal i seng :O)
Rigtig god weekend.

5 kommentarer:

  1. Det ser vel dejligt ud, og hold da op for nogle gode billeder.

    Rigtig god, afslappende aften ;-)

    SvarSlet
  2. Dejligt i havde en skøn ferie - og hvor dejligt at se billeder a dig ;o) - ja tænk snart scrap dag, glæderrrrrrr mig

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage Danmark,dejlig du har haft en god ferie og skønne billeder du har taget.

    SvarSlet
  4. Det er godt at høre i har haft en god tur - og at i er kommet helskindet hjem igen :0)
    Vi tager afsted i uge 10 - til Østrig. Dejligt!!
    YEP - snart Scrap'n'Dream!!
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt at I havde en god tur det ser ihvertfald skønt ud. Og tak for det dejlige billede af dig!!!!! KNUS

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer