søndag den 17. januar 2010

Kort og kalender...

...det fik jeg lavet i dag! Kortet er fotograferet opslået og jeg har fået brugt endnu en die i min Epic :O)
Jeg fik også lavet en forside til en kalender:

Fotokvaliteten er ikke den bedste, men det kender i nok allesammen i denne periode.
Det bliver ellers en dejlig kommende uge....koncert i morgen aften på Jazz House i KBH...Tina Dickow såmænd!!!!! Tirsdag har jeg fri og skal til Holbæk og ha ordnet fusserne hos min veninde, som har egen fodklinik. Onsdag job igen og SÅ fri torsdag, hvor vi kører på skiferie til Østrig!!!
Og der er jo også Scrapn'Dream at se frem til!!! Det glæder jeg mig heeelt vildt meget til....uhhh jeg skal kigge på sager til min Epic...og måske der er kommet nyt papir fra Sassafrass!?

I ugens løb har jeg købt mig en bog til ferien: "Hypnotisøren". Den er jeg meget spændt på, for den har jo været omgærdet af megen mystik...indtil man fandt ud af, hvem forfatteren er..det viste sig så at være ikke een men to...et kendt svensk ægtepar som vist nok har skrevet en del, bare ikke krimi. Den bog er virkelig blevet hypet! Og så surfer jeg rundt for at se, om ikke der kommer noget Green Gate porcelæn på udsalg i webbutikkerne...men uden held. Og sidst men ikke mindst søger jeg på Modelsamlesæt til Simon! Det kommer sig af, at vi så et herligt program om James May (kendt fra Top Gear...et sjovt og skørt bilprogram) som altid har drømt om at lave et modelfly i 1:1....og det lykkedes med hjælp fra en skoleklasse og et gigantisk samlesæt. Selv samme mand har også fået bygget et hus i LEGO !!! Ja, man fristes til at sige, at så kan alt lade sig gøre...næste program bliver om en have i modelervoks!!!
Nu vil jeg gå ud og lægge sidste hånd på et LO, som jeg har gået til og fra i løbet af dagen.

Rigtig god uge til alle :O)

10 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig søde ting du har lavet... gode farver ;-)

    SvarSlet
  2. Hallooooo Tina - jammen så kan det da kun blive en god uge ikk ;o)Lyder som en skøn uge at gå i møde - skønt kort og ikke mindst kallender du har fået lavet - glæder mig til at se loét ;o)


    ps. tror du ikke det er meget heldig intet greengate på udsalg ;o)))))

    SvarSlet
  3. Der er ksma udsalg af green gate hos nordhjem.dk..jeg HAR været der ;) Så kom du bare igang hihi.
    Flot kort og kalender du har lavet. det ser godt ud.

    SvarSlet
  4. Det lyder som om du får en go' uge :)
    Jeg så det program med James og hans Lego-hus..den mand har nogen far out idéer - men det kommer der jo så nogen fede programmer ud af ;D...osse derfor jeg ser TopGear ind imellem, dælme det eneste bilprogram der er værd og se *G*

    SvarSlet
  5. Lækkert kort, den kat er da for skøn.
    God koncert og FERIE!

    SvarSlet
  6. Skønt kort og skøn inspiration...jeg har også den die...har bare ikke fået den prøvet endnu ;-). Rigtig god ferie!!! (Ps. prøve at checke nordhjem.dk)

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort og flot omslag til kalender.Kan i have en rigtig god ferie i Østrig. Jeg vil side her hjemme og se EM i herrehåndbold fra Østrig.
    Knus til dig

    SvarSlet
  8. Sikke da en uge.. en skøn en af slagsen ser det ud til :-)
    Vildt sødt kort..
    Og rigtig god ferie til Østrig!!!

    SvarSlet
  9. Sødt kort. Det lyder til du får en god uge. God koncert. Jeg er næsten ikke misundelig.

    SvarSlet
  10. Hvor er det flot det du har lavet og hvor dejligt med en skiferie i Østrig. GOD TUR!!!! KNUS

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer