torsdag den 21. januar 2010

Dies to die for...

Jeg er ellevild med mine nye dies !!! Og hvor er jeg lykkelig for min Epic...ja ja, jeg ved jeg har nævnt den mange gange siden jeg fik den...nu skal jeg nok prøve at beherske mig :O) I morges fik jeg lige lavet dette fødselsdagskort:

...og i går lavede jeg disse 3 små kort:
Jeg synes måske at disse 3 mangler lidt et eller andet...men øvelse gør jo mester, og jeg har ikke rigtig før lavet kort...så jeg må rundt på kort-blog-rundfart ;O) Og så skal jeg finde ud af, hvordan jeg opbevarer alle de små kartondimser/udstandsninger, efter jeg har kørt mine dies igennem....hvad gør I andre? Jeg har nu samlet alle stykkerne fra lagkagedien i en klar plasticpose...der er jo til hele 3 kager endnu.... Men det er uholdbart hvis alt ligger i poser, synes jeg... Jeg har også tænkt mig at lure nogle tips og tricks af til ScrapN'Dream...så hvis der er een der hænger dig over skulderen når du sidder og leger med din maskine, så er det bare mig :O)
Tak fordi du kiggede forbi min blog....ha en dejlig dag.

11 kommentarer:

  1. Jeg er vilde med dine kort - hvor godt du kom igang med det ;o) Hvor godt du er glad for den - tænk hvis det var blevet et fejl køb :o/ Mine "små" dimer har jeg i en lille plastik boks fra Ikea men der er sikkert mange andre muligheder ;O)

    Rigtig god ferie til dig og pas nu på dig selv ikk ;O)

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte og jeg synes ikke at der mangler noget! Må lige chekke præcis hvordan den der dies ser ud - jeg scrapper jo kun digitalt. KNUS

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn den kage :) Og jeg er vild med de små kort i liggende format - kan ikke se hvad der skulle mangle :)
    God dag til dig!

    SvarSlet
  4. Når der er mange små dimser til hver dies, så er det vel mest praktisk at have dem samlet eet sted hver. Man kan jo købe poser med lynlåslukning i forskellige størrelse fra helt små til større, det ville jeg da nok foretrække for at holde styr på de mindste udstansninger.
    Man kunne også putte dem i fotolommer, men de er jo åbne foroven, og så smutter de små dimser vel ud...kunne måske lukkes med noget malertape, som nok er nemt at løsne igen.
    Sejt kort med den flotte kage, uhm !

    SvarSlet
  5. Har du fået en Epic, det vidste jeg ikke ha ha.Hvor er de flotte de kor, jeg synes bestemt ikke der mangler noget.Kan i nu have en rigtig god ferie i Østrig,lad nu være med, at brække noget.
    Knus

    SvarSlet
  6. super super lækre kort du har lavet og et rigtig sødt kagekort.

    SvarSlet
  7. Det er altså også nogle skønne dies, du har købt. Flotte kort. Jeg gemmer mine små dimser i lynlåsposer. En til hver diefigur. Eller jeg standser kun et lille område ud alt efter hvad på dien, der skal udstandses...

    SvarSlet
  8. total lækre kort du har lavet, det kage kort ummmm

    SvarSlet
  9. Hvor er de kort bare super flotte. Jeg synes ikke at de 3 kort mangler noget. Mums det kagekort er lækkert, skønne farver.
    Hvis det er store dies så gør jeg lige som Karina.
    Jeg opbevarer mine "rester" i fotolommer.Hm men glemmer tit at jeg har dem...*gg*
    Det ku' måske være at jeg skulle smutte efter dig til Scrap'n'dream og se hvilke idéer de andre har fundet på til opbevaring af QK"resterne".;O)
    Du må forsat ha' en dejlig weekend.
    Knus

    SvarSlet
  10. Synes bare at det er helt iorden, at du er glad for din maskine... det var da værrer hvis du ikke var...

    Søde kort, og ja, jeg synes også at det er svært at lave kort...

    SvarSlet
  11. Det er da helt i orden, at du (igen - HI-HI) fortæller, at du er glad for Epic'en, det er jo bare skønt når man har noget man er rigtig glad for :-D
    De dies er bare for fede. Jeg synes altså ikke der mangler noget på kortene. De er søde som de er :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer