søndag den 10. januar 2010

Det er Snot og det er Sne og det er Søndag...

...alt i mere eller mindre grad ! Min forkølelse er heldigvis lettet fra øverste etage og sidder nu "kun" i næsen...sneen ligger stadig på jorden, men vi har ikke fået nysne overhovedet og Søndagen holder helt til i morgen. I dag et LO med et nissefoto af Jonas, papiret er stadig October Afternoon :O)
Her et fødselsdagskort, hvor jeg har fået brugt min Epic Six...en herlig ugle !
I dag kom Maribi forbi med min bestilling fra Multiscrap ! Skønt nyt papir fra My Minds Eye, en ordentlig stak karton og en die til maskinen. Sikken dog en dejlig søndag det blev ! Nu kunne det være godt med et tur i kulden sammen med hunden, så det tror jeg at jeg vil gøre! Rigtig god søndag til alle.

11 kommentarer:

  1. Dejligt julelayout med Jonas. Lækre papirer og overskriftsbogstaver.
    Og flot enkelt uglekort. Det inspirerede mig lige til at lave et føsdelsdagskort til min Mads, som har fødselsdag på torsdag.

    SvarSlet
  2. Skøøønt LO - er helt vild med det papir :) Hvorfor har jeg dog ikke set det nogensteder?? Også et skønt kort med uglen. Fed måde at lave kanten på :) Rigtig god søndag til dig :)

    SvarSlet
  3. Nå, så må du være klar til arbejdsmarkedet igen fra i morgen..
    Dejligt LO, en masse fine detaljer.
    Det er fedt med scrapudsalg, så kan vi få det hele for det halve !!

    SvarSlet
  4. Super godt LO og dejlig farver du har valgt. Og den ugle er da skøn :-)

    SvarSlet
  5. Den ugle er altså bare skøn. Og LO'et er da også lige i øjet. Det er nogle skønne papirer. Glæder mig til at se, hvad du får ud af dine nye legesager.

    SvarSlet
  6. Godt du slæber dig af sted på job, det er jo heller ikke mandeforkølelse, du har !

    SvarSlet
  7. Godt du har det bedre og sikke en fin scrapside og kort du har lavet. Er til digital scrapping men kan nu godt se det må være lækkert at klistre og klippe. KNUS

    SvarSlet
  8. Et rigtig flot LO'og et rigtig sødt uglekort. Jeg forstå det går lidt bedre med din forkølelse, så håber du snart er frisk igen.

    SvarSlet
  9. Wow nogle lækre LO du har startet året med. Kanon flotte opsætninger. Igen nogle fede detajer.:)
    Rigtig god bedring. Håber du snart er helt frisk. :
    Knus

    SvarSlet
  10. Sikke nogle fine ting du har fået lavet... er helt vild med uglen ;-)

    SvarSlet
  11. hvor er det et lækkert layout, flot med den pink ramme omkring x'et og det er en cute ugle du har på kortet. Jeg håber du er ved at være oppe på dupperne.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer