fredag den 1. januar 2010

2010 !

...og jeg skal love for, at vi kom ind i det nye år med manér....det var en super herlig og hyggelig aften sammen med Maribi og deres genboer ! Jeg har fundet mine nye briller...det bliver da en sællert hos Synoptik, hva !
Bemærk den skønne, grønne (hmmm, mosegrønne) drink...en herlig "Champagne brus"...dem røg der nogle stykker ned af...sammen med "Filur" og selvfølglig champagne...og den lækreste rødvin, en Ripasso som smagte himmelsk sammen med al den dejlige mad...vi fik dyreryg til hovedret og den smagte fantastisk...der er ikke noget som BAMBI! Gosh, det lød vist lidt makabert...især når jeg tænker på de Bambier vi bruger til vores scrap :O)
Her har vi Jonas iført selvsamme briller...her bemærker man de skønne øreringe, som er påmonteret brille....

...og Steen slap ikke for at blive fotograferet ELLER komme på bloggen...gnæk gnæk gnæk !
I dag har den stået på afslapning...hente hunden hos svigermor...sat juletræet ud i haven til fuglene...og hunden, så den har noget nyt at tisse op ad...her til aften fik vi også motioneret...Steen cyklede på sine ruller i 30 min. og jeg fik løbet på løbebåndet...5 km. på 30,37! En ny personlig rekord....det krævede en belønning..nemlig is i mine nye skåle...


I morgen står den på job igen..og måske også tid til en hurtig udsalgstur rundt i Roskilde.
Håber at I alle kom godt ind i det nye år.

15 kommentarer:

  1. Et rigtig godt scrap-nytår herfra - glæder mig til at se hvad du får lavet i 2010.
    Scraphilsen
    Mette

    SvarSlet
  2. Kæft du er skønt med de briller!! :) Det lyder til at have været en dejlig nytårsaften..og med SINGSTAR..jeps Maribis blog sladrede ;)
    Jeg kom til at mindes en oplevelse jeg havde engang da du skrev de drinks: jeg gik op i baren pået discoteque og bestilte en Filur. "Vi sælger ikke is" lød svaret fra bartenderen..jeg var flad af grin. Han std bare og lignede eet stort spørgsmål.
    Godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes, nu at de klæder Jonas bedst ; ) : )
    God arbejdslyst fra en der først starter mandag ; )

    SvarSlet
  4. Ha ha ha hold da k du er da for lækker - og ikke mindst Jona, lige til at scrappe ;O) Kunne steen ikk lokkes til dem ? ;o)))
    Filur av pinligt pas troede også kun is der hed sådan :o/
    Rigtig godt nytår til dig - vi ses jo lige snart i #kbh# ha ha

    SvarSlet
  5. wow du er da bare for lækker..hihi

    godt nytår og scrap nytår til dig

    SvarSlet
  6. Hvor ser i bare gåt ud, også isen, uhm, og den fortjente du !!

    SvarSlet
  7. Kære LaChris.
    Tusind tak for en skøn nytårsaften.
    Du er bare for lækker med de briller......
    Sidder og griner lidt over, at du trods alt har lagt et billed af Steen på bloggen. Det må da også scrappes....

    SvarSlet
  8. Hi hi du ser stang lækker ud med de briller på. Jonas ser nu også ret godt ud i de briller.;o)
    Du havde da helt sikkert fortjent noget is efter de løbetur. Mums.:)
    Jeg skal ha' briller, så måske jeg smutter forbi dig i brillebiksen for at se om de er kommet på lager.*gg*:)
    Du må ha' en god arbejdsdag og forsat rigtig god weekend.:)

    SvarSlet
  9. Det ser ud til i har hygget jer.Jeg kan godt forstå du skal på løbebåndet, efter den middag og de kulørte drinks.Håber du har haft en god arbejdsdag

    SvarSlet
  10. Herligt med festlige nytårsbilleder! :0)
    Jeg må sige jeg er vildt imponeret over jeres træningsindsats så hurtigt efter nytårsfesten. Hatten af for det! :0)
    Rigtig godt nytår til dig og din familie.

    SvarSlet
  11. Nååå men det ser jo ud til at I kom rigtig godt ind i det nye år ;P...syns du skulle overveje de briller til daglig brug, du ser enormt...hmm...et eller andet ud *G*

    SvarSlet
  12. Jeg synes nu dine nye briller klæder dig gevaldig godt ;-)
    Det lyder som om I har haft en festlig nytårsaften, - herligt.... ;-D

    Rigtig godt Nytår :-)

    SvarSlet
  13. pssssssttt har en adward til dig på min blog

    SvarSlet
  14. Godt nytår siger jeg bare :-) hvor ser det ud til at have været en fantastisk aften hos jer :-)

    SvarSlet
  15. De er da simpelthen fantastiske de briller.... :) GOdt nytår til dig og dine!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer