fredag den 18. december 2009

Nu jeg alligevel er hjemme....

...med sygt barn, så fik jeg tid til at lave et juleLO :O) Papiret er en gave fra Maribi (endnu en gang tak) og så har jeg brugt lidt bånd og pynt. De runde "kugler" er klippet fra et ark.
Her et close up på pynten
Nu kan det da være, at jeg får lavet endnu et LO...men jeg har endnu nogle gaver der skal pakkes ind...og jeg kunne også godt tænke mig at bage eller lave konfekt, nu da muligheden er dér. Men ellers nyder jeg at kigge på al sneen...det er nu så smukt. Har da også været en tur ude i kulden...har man hund, så er det ud uanset vind og vejr. Og Snoopy elsker sne, så jeg sniger mig til at slippe ham løs på et grønt område vi passerer...noget jeg normalt ikke gør, for han er ikke så flink til at komme på indkald, hvis der er andre hunde eller mennesker i nærheden...fy fy jeg ved det godt...det må man ikke...hunden skal være i snor...for det er jo kun mig der ved, at han ikke gør nogen fortræd. DERFOR vil jeg i weekenden tage ham med op i hundeskoven i stedet for! Og vores have er også stor nok til, at han kan få krudtet af...det kræver bare, at jeg gider stå i kulden og kaste snebolde til ham....brrrr!
Nå, slut herfra.....kan alle ha en rigtig dejlig fredag og kommende weekend.

7 kommentarer:

  1. Dejligt julelayout med søde nissedrenge du har fået lavet. Synes det er enormt svært at scrappe julebilleder, især fordi ungerne gerne er vinterblege på billederne. Men kan selvfølgelig komme omkring det, ved at bruge s/h billeder.
    Synes det må være skønt, at blive "tvunget" ud at gå med hunden, og vejret er jo aldrig dårligt, det er os der klæder os forkert.
    Håber du får nået lidt af alt det du gerne vil, i hvert fald rigtig god weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Skønt Jule-LO, og skønne detaljer, især det mørkebune rensdyr er jeg da helt pjattet med.
    Uhh... synes også at det er koldt at lufte hund i øjeblikket men de kloge siger at det skyldes påklædningen... LOL

    SvarSlet
  3. et herligt julelayout med mange lækre detaljer, super flot

    SvarSlet
  4. Rigtig flot julelayout og god bedering med den unge mand.Ønsker dig og hunden en god tur i skoven.
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  5. Rigtig skønt jule-LO, med nogen fede detaljer :)
    ... tja det er koldt at være hunde-lufter lige pt. men om ik' andet så får du jo noget frisk luft, og det er jo heller ik' så tosset ;)

    SvarSlet
  6. Skønt jule layout du har lavet. Rigtig god bedring med sønnike.
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  7. Super lækker collage af pynt. God 4. søndag i advent.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer