onsdag den 23. december 2009

Mere suppe...

...ja for jeg skulle også lige prøve at kokkerere noget snemandssuppe :O) Nåede lige her for lidt siden at færdiggøre nogle poser som mine kollegaer (de der er på arbejde i dag) skal ha.

Det var et superhurtigt indlæg fra mig, for om 10 min. skal jeg med toget og på job. Mangler stadig at få lavet konfekt, men ellers er alt andet på plads. Jeg glæder mig til at få tid til læse hvad I har skrevet og lavet her op til jul...det vil jeg hygge mig med i morgen når jeg står op.
Glædelig jul til alle, hvis ikke liiiige vi når at skrives ved i morgen.
Juleknus og knas fra mig.

6 kommentarer:

  1. Skønne poser du har lavet. Dem må jeg nå til næste år.
    Rigtig god jul til dig og familien.
    *knus*

    SvarSlet
  2. hvor er de super dine snemands suppe poser ;o)Håber du nu kan sidde og slappe og tænke på en dejlig juleferie der venter :o)

    Rigtig god jul til dig og dine...

    Mange juleknus fra mig til dig

    SvarSlet
  3. De er altså bare så søde de poser :-)
    Vi har lige været igang med konfekten her, så nu er det hele også på plads, så kan julen bare komme :-)

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie..

    SvarSlet
  4. De er bare super fine.

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie

    SvarSlet
  5. Da du skrev i sidste indlæg, at du skulle lave snemands suppe, tænkte jeg nu rabler det vist for LaChris, men nu ved jeg hvad snemands suppe er.Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  6. Ej nogle skønne julemandsuppe poser du har lavet.
    Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig dejlig juleaften og nogle lige så dejlige juledage.
    Juleknus Gitte

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer