mandag den 21. december 2009

Mere juleri...

...nemlig dette LO af drengene iført nissehuer...øh og juletræshat. Som teksten på LO'et siger, så er de altså ikke så nemme at få til at stille op til fotografering...det var skisme nemmere da de var små/mindre :O) For det meste så vrænger de ansigter eller holder en hånd hen foran kameraet...ja, jeg har jo nok kun mig selv at takke...men som scrapper er man jo lidt skadet hvad det angår at forevige ALT, ALLE og HELE TIDEN :O) Her et close up...det er primært Sassafrass jeg har brugt.
Så er der 3 arbejdsdage tilbage...jeg mangler liiiige at lave konfekt...og så vil jeg gerne nå at lave en lille portion Snemandssuppe, men jeg når det nok ikke inden jul...venindebesøg i aften, fødselsdag i morgen aften, pizza og pakkeleg hos Maribi lille Juleaften...og VUPTI (ha ha) så er det d. 24 ! Skal også lige nå at finde noget lammetta til træet i min frokostpause...eller inden jeg møder...var ellers ude ad døren og hen på stationen, og så er toget aflyst...men så fik jeg da heldigvis tid til at blogge :O) Håber at nå en blogrundfart også, ellers må det blive i aften. NÅ ja, jeg fik mig en ny printer i går, så den skal jeg da også lige ha installeret...det bliver dejligt at kunne printe nogle super gode fotos...især glæder jeg mig til nogle flotte s/h fotos!!!
Slut for nu....ha en rigtig dejlig dag.


9 kommentarer:

  1. så lækkert layout i skønne farver. Du og din familie ønskes en glædelig jul

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig dejligt julelayout, du har lavet af drengene. Skønt billed.
    Jeg kender godt det med, at det er svært at få lov til at tage billeder, men især at få dem samlet ; )
    God jul til jer.

    SvarSlet
  3. Skønt jule-LO med dine to poder. Den pynt du har brugt er jeg da helt vild med - ser så godt ud. Og godt du fik et GODT billede af dem .... jeg genkender "problemet" her med mine egne drenge. ha ha.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  4. Et rigtig flot julelayout af drengene, du har da et par travle dage inden 24.

    SvarSlet
  5. Skønne jule-LO´er du har lavet begge to. Super fedt pyntet.

    SvarSlet
  6. Super flotte juleLO's du har lavet. Flotte detaljer. Uh hvor er det sassafrass lækkert.
    Skønt billede af drengene.
    Du må ha' en rigtig skøn december aften.:)

    SvarSlet
  7. Super godt LO, rigtig godt billede af drengene og skønne detaljer du har med.

    SvarSlet
  8. Sikke et rigtig flot layout du har lavet. Jeg er vild med farverne og dit pynt.
    Jeg kender godt det med at skulle fotografere store unger..det er ikke altid nemt, men jeg sys nu at dit billede er bleve virkelig godt.

    SvarSlet
  9. Ja jeg synes også at det bliver sværere og sværere at få det gode julebillede :)

    Super fedt lo - med et sjovt ordspil (love those)-

    Vil også lige ønske dig en glædelig jul og et godt nytår.

    Julehilsninger
    Alfie.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer