tirsdag den 29. december 2009

Jul og hjerter...

de to ting hænger jo sammen, så jeg kastede et hjerte i favnen på Simon og fik taget et billed af ham...og han var sørme flink og så helt normal ud...som før skrevet, så har både børn og mand tendens til at vrænge ansigter! Men nu har jeg også sagt til Steen, at jeg laver et LO med et "flot" foto af ham...så kan han lære det! Men her et LO med pænt barn og pænt papir fra October Afternoon:
Og et close up
I dag har jeg haft fri og det samme har jo ungerne...selv manden min har valgt at holde fri mellem jul og nytår....er spændt på om det kommer til at vare helt til og med nytår... Så i dag er turen gået til Ro's Torv og få byttet nogle julegaver...jeg fandt sørme nytårsdresset og to tørklæder, alt på tilbud...måtte også runde Panduro efter noget karton og lim...senere i dag var mand og børn på KARA (genbrugspladsen) med en masse sække, så der blev helt ryddeligt i depotet.
Håber at få scrappet lidt evt. i aften eller på torsdag, hvor jeg sørme også har fri :O)

11 kommentarer:

  1. Pænt barn og pænt papir - jamen det bli'r jo ikke bedre ;P...anyways så er det et dejligt LO. :)

    SvarSlet
  2. Det er dejligt, når det endeligt lykkes at få et almindeligt billed af drengene. Og jeg synes, at det er et rigtig dejligt layout. De papirer er lidt lækre. Hvor har du købt dem??

    SvarSlet
  3. Et godt billede du fik i kameraet.:) Jeg er helt vild med det LO. Super lækkert papir og opsætning. Ja det hele.:) Det må liftes. :)

    SvarSlet
  4. så super lækkert layout. Ønsker dig et godt og kreativt nytår

    SvarSlet
  5. Sikke et skønt LO! - og det med at vrænge ansigter er vidst bare noget mænd og børn gør ... he he. Kan rigtigt godt li dit farvemix.
    Vi rundede Ro's Torv i mandags - og hold da op der var mange mennesker. Men det gik egentligt hurtigt med at få byttet gaver på trods af lange køer.
    Nyd dine fridage - og dejligt at du kan sidde og scrappe! Glæder mig til at se flere kreationer fra din hånd.

    Rigtigt godt nytår til dig og dine - jeg glæder mig til at følge med her til næste år også. :0)

    SvarSlet
  6. Super flot - og ja ak kender det alt for godt med de ansigter.... men super godt billede du fik af ham denne gang ;o)

    Nu skal du jo passe på du ikk går og får for meget fri ho ho ho - jeg vil lige prikke til dig og fortælle jeg har fri til 1 januar, men jo dejligt at der er nogel skønne folk der holder butikkerne åben til os andre ;O)

    Nyt dress - jeg er altis nysgerri så vil da gerne se og tørklæder - har en ehlt svaghed for tørklæder hilsen hender der har hmmm.. alt alt for mange ;o)

    SvarSlet
  7. super skøøøønt lo, og ja det er ikke altid nemt med at få et godt billede, men det der er kanon

    SvarSlet
  8. Det er et rigtig flot Lo' af en meget sød og køn dreng. Så må have nytårsdresset luftet i morgen aften.Jeg vil ønske dig og din familie et godt nytår

    SvarSlet
  9. Eeej al den frihed, du kan rigtig få scrappet, længes også efter at få lavet nogle LO'er, det er snart lang tid siden.
    Rigtig skønt LO med en juleglad dreng.
    Godt nytår til dig og familien !

    SvarSlet
  10. total godt billede og det bliver man da nødt til at scrappe når han bare ser lidt "normal" ud :-) skønt papir og detaljer.

    Rigtig godt nytår til dig og din familie

    SvarSlet
  11. Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. Tak for din søde kommentarer. Jeg glæder mig til at se dig igen i 2010
    Knus Gitte:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer