fredag den 25. december 2009

Jul med scrapgaver :O)

..HO HO HO der var sørme scrapgaver til mig i år :O) Se lige hvad Maribi havde fået hjem til mig fra USA....Nyt julepapir fra October Afternoon!!! Og lidt accessories var der også...dejligt alfabet, julebilletter, rensdyr og julemænd...TAK TAK TAK Maribi.
OOOOOOG hvad har vi så her:
En Epic6 fra min mor...som jeg selv havde valgt og fået lagt tilside hos Love2Scrap...ho ho ho. Til al held nåede jeg lige at få bestilt nogle dies men desværre havde Pia kun den ene hjemme, så den har jeg så lavet en prøvekørsel på. Jeg har allerede været inde på alle webshops og kigge på dies og alfabeter...uhhh det er svært at vælge...det er jo heller ikke helt billigt... SÅ hvis DU ligger inde med dies som du vil sælge, så skriv da gerne til mig...enten her eller på linder-madsen@hotmail.com Håber at I alle har haft en dejlig juleaften...i dag er vi "bare" hjemme og hygge med guf, tv og pc. I morgen skal vi til julefrokost hos svigermor og jeg skal da lige ha lavet en lille værtindegave til hende! Scrappe scrappe scrappe. Rigtig god bagjul til alle.

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være nogle rigtig gode gaver du har fået dig der... Glæder mig til at se hvad du får brugt det til ;-) Glædelig bagjul til dig også :-)

    SvarSlet
  2. Det er da nogle rigtig dejlige ting du har fået, glæder mig til se, når du tager dem i brug. Vi har også været hjemme hele dagen. Vi har fået meget sne her i Viborg i dag.

    SvarSlet
  3. Er der noget bedre end scrap i julegave - nå ja måske men.........det er altså fedt med nye "legesager" - kan godt se du bare skal igang nu og igen nye behov er opstået med dies - altid noget nyt vi kan bruge ikk ;o)

    Rigig glædelig bagjul til dig også

    SvarSlet
  4. Hvor må det være lækkert at få sådanne gaver. Gid min familie ville sætte sig lidt mere ind i scrap så jeg også kunne få så lækre gaver. Men jeg har dog fået pengene af manden til at købe min julegave for, som jo helt sikkert skal være scrappeting :-)

    Rigtig god juledage til dig

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer