tirsdag den 1. december 2009

En værre gås....

...denne søde en af slagsen..ja og mig selv også, for jeg har ikke været særlig god til at få oploadet på min blog...ej heller scrappet !
I dag har jeg haft fri og har brugt dagen til at gøre rent og begyndt at julepynte...der kom bla. noget nyt pynt op i lampen over køkkenbordet...
... nyt pynt til vinduerne i stuen...
...og et close up af min adventsdeko...
...og sidst men ikke mindst: Tina Dickows den nye cd, som udkom i går...jeg for ned i Fona i min frokostpause og købte den...og Tina har sunget for mig mens jeg gjorde rent og pyntede op...
Det var lige lidt fra mig....ha en rigtig god 1. decemper :O)

11 kommentarer:

  1. Hvor er der blevet julehyggeligt. Jeg er lidt misundelig. Her i mit hjem er der byggerod og ikke en eneste nisse. Men jeg skal nok komme efter det. Jeg ELSKER julen.
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er en skøn gås.;o) Ih hvor har du det rigtig julehyggeligt. Sikken en flot adventdekoration du har lavet. Flotte farver, vild med den fugl.:)
    Du må ha' en rigtig skøn 1.december aften.:)

    SvarSlet
  3. Ja nu du entlig siger - nej ha ha ha ved selv hvor meget tiden med job, familie mm. kan fylde ens hverdag og det sjove kommer lidt i baggrunden :o)

    Men ser super hyggeligt ud hjemme hos Jer og Tina halloooooooooooo det har jeg glippet så må da straks i morgen på indkøb ;o)

    SvarSlet
  4. I er et par søde gåse begge to.Jeg kan rigtig godt lide ,de snekrystaller du har i vinduet.
    Kan du ha en god dag i morgen

    SvarSlet
  5. Hvor er den gås da bare lækker.. Og hvor fint du har pyntet op, skal lige vænne mig til Lilla jul, men synes det er så flot.... elsker lilla.

    SvarSlet
  6. Skøn gås og du er ligeså:-)
    Hm, godt at se et indlæg fra dig igen. Vi må se at få tid til en scrappe dag sammen:-)

    SvarSlet
  7. Sikke da en lækker gås..hihi og hvor den lige passer til dig :)
    Det ser enormt flot ud som der er pyntet op til jul hos jer...rigtig god weekend.

    SvarSlet
  8. Det er jo den rene hygge hos dig søde LaChris. Når du nu lytter til Tina og hendes vej til Gävle så må jeg vel hellere sende dig min opskrift på Norsk Gävlekage....God jul søde ven

    SvarSlet
  9. faldt på google over navnet gävlekage og håbede at hitte opskriften her , men kan ikke - er det en du har og vil dele med mig :-) myjuul@mail.dk

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer