søndag den 27. december 2009

En ekstragave...

til min svigerinde og hendes mand...et LO af deres to nissebørn....er de ikke kære! Jeg fik lige stablet dem op foran træet d. 24, da de kom forbi med gaver...vi skulle ikke fejre jul sammen men være sammen 2. juledag...så jeg fik travle med at scrappe...skøøønt :O) Farverne er tres triste...men sådan er det jo at fotografere i det grå decemberlys vi har for tiden...farverne er mere korekte på close up'et

I dag har jeg fået printet nogle fotos ud på min nye pr,inter :O) Den laver sørme nogle gode billeder! Jeg kom til at printe alle ud i sort/hvis...hi hi...
Nu er klokken halv tre, og jeg har endnu ikke scrappet...men ryddet op, tømt opvaskemaskine, surfet på nettet efter dies til min nye Epic six (JUBIIIIII) og kom til at shoppe i US...et skønt lille alfabet som passer til nogle Æ Ø Å, som jeg købte på SAM i år..dem købte jeg uden at ha en maskine, men havde besluttet mig dengang, at jeg meget snart ville ha mig sådan et dyr...og tænk, jeg fandt resten af alfabetet der passer til. Manden har jeg sat til at male på Simons værelse, og nu er han igang med at rykke Simons pc derind og samle ledninger og kabler. Nu må det være tid til en gåtur med Snoopy...og Jonas skal også luftes, for han har siddet foran pc i mange lange dage nu..og om snart skal han op til LAN aften hos Maribis søn..så ser jeg ham først i morgen aften, når jeg er kommet hjem far arbejde. Den ferie gik sørme hurtig :O( Heldigvis har jeg fri både tirsdag og torsdag i næste uge, men skal så også arbejde lørdag. Ja, man kan vel ikke få det hele...
Ha en dejlig søndag.

7 kommentarer:

  1. Joooh det er et rigtig sødt fotos, kan godt li' sort/hvide billeder, de gør sig altid godt. DEt er nogle skønne små detaljer, du har fået sat på, og den runde foroven giver et godt spil til helheden...

    SvarSlet
  2. Lilla og grøn ser ski godt ud sammen. Lækkert layout med et skønt billed.
    Tillykke med dit nye legetøj, jeg er spændt på hvad du finder på med det..

    SvarSlet
  3. Fedt LO - farverne passer lige præcis til det sort/hvide billede :)
    Jaa man kan godt trænge til noget luft når amn har tilbragt mange timer i selskab med pc/playstation ;D
    Glæder mig til at se ting og sager fra dit nye legetøj :)

    SvarSlet
  4. hvor er det bare super - det kan da kun ha været et hit ved modtageren ;o)

    Ny printer ?? Hvad er det for en - mangler virkelig en ny men syntes svært på dette markede..

    Ja det med arbejde er noget underligt noget - men tror ikk jeg helt ville kunne undvære ;o) God arbejds lyst til dig

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker gave at få. Fine detaljer.

    SvarSlet
  6. Det er rigtig flot det LO' du har lavet, det må da ha gjort lykke, da modtageren fik det.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer