torsdag den 17. december 2009

Bestillingsjulegave...

...jeg har fået en bestilling på et LO...ingen foto men et smukt digt. Det var sjovt at få sådan en opgave og det tog lige noget tid, inden jeg fandt en "form" til digtet. Her er resultatet:



Nu kommer så det svære...hvor meget skal jeg tage for det !?? Altså, jeg har købt en ramme...kartonet har vist kostet omkring en tyver...jeg har malet og dekoreret med gloss, glimmer og pearl på den præfabrikeret doodling, så er er blomster, sommerfuglen og div. pynt (samt stor tålmodighed og mange prints fra min DUMME og irriterende printer). Jeg har nok brugt omkring to timer...måske mere..for jeg er gået sådan til og fra.
Hvad tager man for sådan et stykke arbejde ? Det er for en ex kollega, så hun skal da selvfølgelig nyde godt af det :O)
Ja, ellers har jeg fået lavet alle mine julekort...man tror I at jeg huskede at tage billeder af dem INDEN de blev kuverteret!!!! Jeg er vist blevet lidt scrapsløset... I dag har jeg fri...og derfor også tid til at blogge...så jeg håber at få scrappet et layout i dag :O) Mangler kun at købe en julegave til min mor samt en fra ungerne til Steen...alt andet er i hus og indpakket! Og ved I hvad....jeg ved at jeg får en Epic6 i julegave...for jeg har selv valgt min gave fra min mor :O) Og tænkt...min mor bor lige overfor Love2Scrap!!! Er det ikke herligt...så min mor vil gerne hente hvad jeg eventuelt måtte finde på at bestille hos Pia.
Nå, slut for nu...om lidt kommer en veninde på kaffevisit så jeg må hellere lige gøre noget....hmmm...lader skisme støvsugeren stå og tænder bare nogle stearinlys :O)
Senere vil jeg gå på rundfart hos alle jeg andre...jeg er ked af, at jeg også er bagud med mine kommentarer!!!
Juleknus og knas fra mig.

10 kommentarer:

  1. Jeg synes du har fået lavet en meget smuk ramme til digtet :)..men hvor meget du skal ta' for det tør jeg slet ikke komme med et bud på.
    Det ville IKKE være dårligt at bo lige overfor love2scrap!...eller måske ville det - for tegnebogen/dankortet ;P

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet super flot, Meget smukt og enkelt alligevel.. Den vil hun blive super stolt over. Men prisen.. uhh det altid svært... Du kunne evt. spørge hvad hun regner med at det skal koste :-) så kan du ud fra det justere om det ok ? eller sige at det ikke dækker udgifterne... Måske hun godt ved hvilke stort arbejde det er, og godt vil betale for det...
    Dejlig fridag til dig...

    SvarSlet
  3. Det ser super godt ud... Enkelt men rigtig flot. Prisen kan jeg heller ikke komme med et bud på;-)

    SvarSlet
  4. Hejsa, forklar kollegaen hvad det har kostet i materialer og så kan hun jo selv læggen en skilling oveni til dig. Resultatet er ihvertfald blevet megaflot.
    Tusind Tak for kortet - he he de er søde de rensdyr...vi leger bare de er køer.

    SvarSlet
  5. Ser super flot ud. Er enig med Cowgirl om det med prisen. Det er et svært emne.

    Ha´ en dejlig fridag

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare vildt flot og elsker farven lilla..
    Ja det med prisen, den er svær, især når man ikke er vant til at sælge det man laver...

    SvarSlet
  7. Jeg vil sige materialer + 150 kr. for det er vel ikke for meget med 75 kr./timen, og det er jo endt op i et meget smukt arbejde. Men det er jo altid svært, når det er en man kender...
    Det var da fedt at have en mor lige overfor en scrapforretning, hi-hi, særlig hvis hun også betaler !
    Ja, dagene glider mod jul, det er jo allerede om en uge, bare sneen blir liggende, det ville være så køøønt !

    SvarSlet
  8. Hvor er den smuk og elegant.
    Ikke dårligt at din mor vil hente det du bestiller... Så bestil endelig rigeligt ; )
    Ps jeg kunne se et andet sted at du allerede havde fundet en pris...

    SvarSlet
  9. hvor er det flot - vil sig som de andre - fortæl hvad du har brugt af sager dertil og så lad hende selv afgøre.. vores timløn får vi jo nok aldrig dækket - men pyt bare vi så også hygger med det ikk ;o)

    Pas nu på dankortet eller din mor´s ha ha men hvor lækkert at være såååå tæt på - jeg vil helt sikkert på visit engang jeg kommer øen ;o)

    Håber du har nydt din fridag

    SvarSlet
  10. Hej La Chris
    Hvor er det et rigtig flot layout,jeg kender godt det der med at finde en pris på det man laver,engang lavede jeg rigtig mange blomsterkranse og dekoration er.Hvad er en Epic 6 ?

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer