torsdag den 31. december 2009

Årets sidste dag...

...tænk engang, lige om lidt skriver vi 2010 ! Så jeg vil gerne takke alle besøgende på min blog, for de sjove, skøre, oplysende og også scraprelaterede kommentarer! Det har også været spændende og inspirerende at besøge alle Jer og jeg ser frem til endnu et år med masser af scrap.
Jeg har dekoreret denne chokoladeæske (MED fyld, ha ha)til min svigermor, som er så venlig at tage sig af Snoopy hunden i aften og nat....og se lige de fine bogstaver!!! Lavet på min skønne skønne julegave, Epic six....jeg nåede da heldigvis at bestille OG modtage et QuicKutz alfabet (eller var det mon Revolution...same same) her mellem jul og nytår :O) Jeg spørger bare: HVORDAN har jeg kunnet levet UDEN sådan et dyr indtil nu !!!??? GODT, at Pia hos Love2Scrap nåede at få den hjem inden jul :O)
Nå slut for nu...jeg skal ned og gøre mig nytårs-skøn...øh...skønnere...hi hi. Rigtig godt Nytår til alle !!!

3 kommentarer:

  1. Kare LaChris
    Jeg vil også sige tak for året der er gået og tak for dine altid søde og kvikke kommentarer, som jeg altid glæder mig til at læse.Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  2. Rigtig god og glad aften du skønne, hi-hi !
    Måske man skulle anskaffe sådan et Epic-dyr, den lader til at være uundværlig, vil lige kigge den ud.
    Tjau... Dorit

    SvarSlet
  3. Også godt nytår til dig og din familie.
    Jeg Ønsker mig også en big shot eller epic. Kender egentlig ikke forskellen.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer