fredag den 6. november 2009

To livsnydere...

Nemlig Simon og jeg. Her Simon som fylder 11 år i dag...mor her havde bagt vafler til morgenmad...meget syndigt :O)
Og her jeg som sidder på pub i London og nyder en øl, mens jeg venter på min "fish & chips".
Dagens grælle lys gør, at LO'et er lidt for lyst. Jeg lavede det til SAM, hvor jeg lånte en "Pearl-maker" til at pynte cirklen med....fløj senere op og købte en selv :O)
Er i fuld sving med at bage. Nu er den lækre chokoladekage "Jokk Mokk" lavet og skal bare køle af og pyntes. Derefter igang med muffins, som jeg vil pynte med icing. Kl. ca. 13 kommer Simon hjem fra skole med alle drengene og i aften kommer det meste af familien.
Alle ønskes en god fredag og en dejlig weekend.

7 kommentarer:

  1. Tillykke med Simon. Vafler, chokoladekage og muffins lyder s.. lækkert!
    Det lyder som om det bliver en festlig dag.
    Flot layout af dig og endnu flottere IRL. Jeg så det på et tidspunkt, da du var ude og føjte. Var du mon ude og snolde igen ; ) : ) !

    SvarSlet
  2. Elsker træstrukturen. Så bliver det ikke bedre :o)
    Rigtig god fødselsdags fredag til jer.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med sønik - de vafler ser da for lækker ud ;o)

    Et super lo og total lækkert papir - ja er det ikk utroligt alle de "behov" man kan få til et crop ;o)

    Rigtig god "fest" i aften og god weekend

    SvarSlet
  4. Et stor tillykke med Simon,vores Simon (barnebarn) blev 12 år i onsdag,det bliver en rigtig trav dag for dig. Et rigtig flot LO'.
    Kan i alle have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  5. Et stort tillykke med Simon idag.:) Mums vafler til morgenmad uhmmm hvor lækkert. Han ser også ud til at nyde dem.:)
    I må ha' en rigtig skøn fødselsdagsfredag og god weekend.:)
    Kanon flot LO. Vild med det baggrundspapir. Hvor er det fra?

    SvarSlet
  6. tillykke med sønnens fødselsdag i fredags. Flot og stilligt layout. Du må gave en dejlig weekend

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med Simon. Lyder som om i skulle have en rigtig god dag :-) Og et rigtig flot LO, enkelt og stilfuldt

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer