søndag den 15. november 2009

GEOcaching !

I dag blev dagen, hvor vi hoppede ud i en helt ny og familievenlig sportsgren..nemlig geocaching ! Og vi fandt vores 1. cache (skat)...det var smadder hyggeligt...og vi har allerede kigget på kort og fundet frem til den næste udfordring :O) Så nu håber vi på godt vejr i næste weekend. Hvis det bare kunne blive som på LO'et her:
Godt nok en overskyet himmel, men hold op hvor var det smukt. Fotoet er taget i vores efterårsferie i Sverige....Steen og ungerne står og skuer ud over den store sø Vättern.
I dag har bare været en skøn søndag....jeg fik nusset lidt rundt, løbet hele 6 km på mit løbebånd, geocaching med familien, på et hurtigt venindevisit, skrevet juleønskeliste for os alle, lavet dejlige boller i karry og NU fik jeg så også opdateret min blog. Har lånt hele 3 film, så Steen og jeg må lige finde ud af, hvilken vi har lyst til at se her om snart. Næste arbejdsuge ser jeg også frem til...arb mandag, fri tirsdag, arb onsdag, fri torsdag, arb fredag og lørdag.
Det var hvad jeg havde at byde på i dag.
Tak fordi du kiggede forbi :O)

9 kommentarer:

  1. så flot layout i farver og opsætning, smukt

    SvarSlet
  2. Super flot LO. Kanon detaljer og papir til det billede. En utrolig flot himmel, godt fanget.:)
    Det lyder rigtig sjov med det geo-caching. Det må jeg lige kigge nærmere på. :)
    Du må ha' nogle skønne arbejds- og fridage i næste uge.:)

    SvarSlet
  3. Glæder mig at høre at I har fundet den 1.
    Følger med her fra sidelinien for at se om I fortsætter :)

    SvarSlet
  4. Skal da ellers lige love for det ikk er sofaen i ligger på hos Jer ;o) Har godt hørt om det der halløj, vi statede og sluttede ved snakken :o/

    Fedt lo og fed opsætning - billede er super skønt og nogen gange fedt at fange dem når de ikk smiler til kammeraet ;o)

    Rigtig god uge til dig - lyder som en der er lige til at komme igennem ;o)

    ps. skulle du ende i nord med at finde skatte så husk lige dit scrap så vi kan hygge lidt ikk ;o)

    SvarSlet
  5. Det var da en uge der er til at holde ud..bare det var mig.
    Superflot layout du har lavet og sikke et lækkert billede!!

    SvarSlet
  6. Arj - sikke en god arb.uge du har. :0)
    Geocaching har aldrig rigtigt fanget min interesse, men jeg ser flere og flere hoppe ud i denne hobby. Held og lykke med at finde skatten næste weekend.
    Flot LO! Dejlige blå farver.

    SvarSlet
  7. Lyder som en god uge. Super farver i layoutet. Lækkert med noget at foretage jer sammen.

    SvarSlet
  8. Lyder spændende det i har gang i :-)
    Flot LO og et helt fantastisk billede, selvom der er skyer:-)

    SvarSlet
  9. Du er da slet ikke til at styre lige for tiden,spændt på se om du finder skatten.Rigtig flot LO' du har fået lavet.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer