torsdag den 12. november 2009

En værtindegave...

...jaja, toblerone igenigen :O) Denne gang en jumboæske. Den vækker jo altid glæde...
Har fridag i dag, så jeg har været på venindevisit og fået handlet en masse muffinsforme...har planlagt boller i karry til aftensmad...en ordenlig portion så der er til fryseren også, det er rart at kunne tage en bøtte mad op om morgen inden man drager på job. Så har jeg plan om at skulle på løbebåndet, fået læst lidt og egentlig skriger gulvene på en våd klud, men det kan godt være at jeg bare ignorere dem :O)
Det var lige et hurtigt indslag fra mig...ha en god dag.

8 kommentarer:

  1. muffin forme hmm det lyder for spændende elskerrrrrrrrrr muffin forme og tror jeg har hmmm mange ;o)

    Skønt med en gang chokolade - jeg er så bare en af dem der IK kan lade være med at spise det ;o)

    Fortsat rigtig god fri dag, du har da bestemt ikk kedet dig

    SvarSlet
  2. Hmm hvor lyder du bare kreativ,,, det jo lige før man får dårlig samvittighed... men udover det lyder som en dejlig dag...

    Jayne

    SvarSlet
  3. Ser super lækkert ud. Elsker det papir.

    SvarSlet
  4. Skøn gave, toblerone kan man da aldrig få for meget af vel?!?... Du får da godt nok nået fra hånden sådan en dag...med eller uden gulvvask...det overser jeg også nemt nogle gange hehe...God weekend når den nærmer sig.

    SvarSlet
  5. Jamen, hvor har du da haft travlt på din fridag, jeg bliver helt forpustet af at læse det
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  6. Håber du fik nået det du skulle inden weekenden... og ja hvor er den skøn den pakke, men hvis jeg havde lavet den som gave ville den nok være tom inden :-)

    SvarSlet
  7. Dejligt med sådan en Toblerone-gave, den ville bestemt også falde i god jord her hos os ;-D

    Sikke en masse du skal nå på din fridag ;-D
    Hvis jeg var dig ville jeg ignorere gulvene og sætte mig ved scrappebordet i stedet ;-D ;-D

    SvarSlet
  8. Uh ja gigant-æsker med chokolade i er altid velkommen herhjemme. :)
    Super flot dekoreret. Lækkert papir.:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer