søndag den 22. november 2009

Det var DEN weekend...

...arbejde lørdag...julefrokost direkte fra job og ud og bowle og derefter en maaaasse mad...i dag til fødselsdagsbrunch....mere mad...og nu fandt jeg så tid til at lægge lidt på min blog. Tju hej sådan en weekend går hurtig...både godt og skidt :O) Kunne godt tænke mig en lille tur med campingvognen....fotoet på LOet er taget på vores efterårs campingtur til Vättern....Jonas læser højt for Simon, for Simon gad vist ikke selv gå i krig med den bog!
Farverne er ikke helt som IRL...men sådan som vejret er og har været, så kan jeg ikke få det bedre...sæt selv lidt ekstra kulør på :O) Ikke mere fra mig i dag....nu vil jeg slappe af på sofaen med en bog

10 kommentarer:

  1. Hvor er det et dejligt stemningsfyldt layout. Skønt med de stærke farver!
    Jeg kunne også godt tænke mig en lille tur med campingvognen, måske en lille smut til sydfrankrig eller sådan noget... ; )

    SvarSlet
  2. Super lækkert billede. Og fed detalje med nålen.

    SvarSlet
  3. dejligt LO, skønne farver trods lys, men vi kender det jo alle. Og hvor er det er dejligt billede... total hygge.

    SvarSlet
  4. wow så skønne farver og design, kanon lækkert

    SvarSlet
  5. Super dejlige farver trods lyset. De ser nu ud til at hygge sig gevaldigt.

    Fortsat god søndag til dig

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et skønt billede af dine drenge :)..og et fedt LO - jeg kan rigtig godt li' detaljerne! :)

    SvarSlet
  7. Skønt lo og hvor dejligt han gider læse højt - det lokker lillebror ofte med her ;o)
    Ja en weekend burde faktisk være mandag - fredag og så job lørdag og søndag - skønt ikk ;o)

    Fortsat rigtig god søndag til dig

    SvarSlet
  8. Et rigtig flot Lo du har lavet,ja farver skal der til, på grå november dag.Det ser ud til du har haft en weekend med fart på og så forsvinder den jo hurtig.
    Knus fra det mørke jylland.

    SvarSlet
  9. Nøj, hvor ser det hyggeligt ud.
    Flot LO med et dejligt billede og lækre detaljer :-)

    SvarSlet
  10. Skønt LO - farverne er da fine på min pc. jeg kan virkelig godt li du bruger sort/hvid fotos - det giver en enorm god kontrast til alle farverne og detaljerne. Glæder mig til at høre om din næste cache

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer