torsdag den 1. oktober 2009

Ting at se i London...og et lille indkøb

Har netop været 3 dage i London...og det var faaaanastic!!! Kommer snart igen (I wish). Her er et lille udpluk af Things to see in London:
Gnaven gammel mand i London? Næh, det er da Churchill!
De allerskønneste cupcakes indtaget på lille cafe "Humming Bird" i Notting Hill

Uhhh...se det kan man også opleve i London
(en god grund til at vende tilbage, yes?)

Palace Theater hvor vi oplevede den herligste, flotteste og fedeste musical
starring Jason Donovan.
Se filmen, hvis du ikke lige skal til London!!!
Og sidst men ikke mindst: Scrapindkøb i Notting Hill!
En hel stak små samlekort fra et tobakskompagni.
Her er vist noget til enhver lejlighed. Meget lækkert vintage :O)
Jeg smider nogle flere billeder på at mine oplevelser i London senere. I morgen kan I være så venlige at krydse fingre???!!! Jeg skal nemlig til jobsamtale!!! Så send venlige tanker om mig til SYNOPTIK (dem med den bedste betjening og de sødeste piger..ha ha ha).
Ha en rigtig dejlig dag og tak fordi du læste med :O)

8 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå det har været en dejlig tur til London, med skønne mænd og kager.Jeg vil også gerne til London ikke for se på mænd og kager ,men bare se London.Pøj pøj med i morgen, selvfølig får du jobbet"man smider da ikke guld på gaden"

    SvarSlet
  2. wow lækre billeder fra en god tur, især 3. billede. Krydser arme og ben for dig i morgen

    SvarSlet
  3. Aaahr, fede billeder særlig af de der Chippendals (kurvøseguf) og de superlækre kager(guf), uhm !
    X'er i morgen for jobsamtalen, håber du får det og kan få sat lidt fut i Synoptik, her i byen er de godt nok laaaangsomme, men butikslederen er mums, så kan man jo kigge på ham i ventetiden... intet er skidt uden at ...
    Glæder mig til flere bil'der, har nemlig ikke været i London - endnu!

    SvarSlet
  4. Skønt at du har haft en go' tur til London :)..og nogen super billeder du har taget. Man ku' nok lige få lyst til at bette trip derover ;).
    De der vintage-kort er da for fede!
    ...og krydser alt hvad der krydses kan for dig imorgen!! :)

    SvarSlet
  5. Det er skønne billeder og ikke mindst de fantastiske kager:0)

    Jeg håber det allerbedste for dig imorgen og krydser helt sikkert fingre;0)
    Knus

    SvarSlet
  6. London er nemlig en super fed by!! Godt du havde en god tur derover.
    Det øverste billede er da for sejt! Og de kort du har fundet er skønne!
    Krydser fingrer! xxx .... og god weekend.

    SvarSlet
  7. Ja, London er virkelig en by, man kan blive ved at vende tilbage til. Jeg håber, at din jobsamtale gik godt.

    God week-end.

    SvarSlet
  8. Fik du det ? Fik du det ? Fik du det ????
    Ja, altså jobbet....Skønne billeder - kunne man købe mændene ? Lyder til at have været en rigtig skøn tur - tag bare mig med næste gang

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer