søndag den 18. oktober 2009

Live fra Hvalsø...med svensk godis...

...nemlig POLKAGRISE...meeeget berømte i Sveriges land. Vi købte en masse af dem i byen Gränna. Mums de er lækre...fåes i alle smagsvarianter...jeg valgte bla. en med chokolade/chili og en med whisky :O) Jonas kom til at kalde dem for grisestænger, hvilket vi grinte meget af...og det bliver de så kaldt hos os nu.
Nå, men nu sidder jeg med Maribi i mit køkken og scrapper...hyggeligt...og nej Conny, vi ville altså hellere scrappe end gå tur i det gode vejr :O) Meeeeen jeg kommer ud at gå senere med hunden, så frisk luft skal jeg nok få.
Her kommer så det LO jeg lige er blevet færdig med:
Har lige været på en meget hurtig blogrundfart...har ikke fået kommenteret endnu....men jeg er da egentlig overrasket over, hvor mange der laver kort for tiden...det er ikke mange 30x30 man ser for tiden!? Mon det er fordi en vis højtid nærmer sig...
Det var et lille søndagsindlæg fra mig...fortsat god søndag :O)

12 kommentarer:

  1. Hallo søde:-) Skønt LO med det svenske godis.... Der vist ikke flere tilbage eller??
    Nå, tilbage til scrappen og en kop te mere.
    Super hyggeligt at tilbring en søndag med scrap og snak.....

    SvarSlet
  2. Det er da et rigtig skøn Lo' med POLKAGRISE. Det er da godt du har hund der skal luftes,eller fik du ved ingen frisk luft ha ha( hvis jeg skal være helt ærlig, får jeg for lidt).Men vi fik gået en tur ved søen i dag.Jeg vil ønske dig en god start i morgen.

    SvarSlet
  3. Skønt layout. Historien er også god at få med.
    Der er jo kortmester konkurrence hos Scrapsisters, det er sikkert en af grundene til, at der er så mange kort rundt omkring...
    Jeg er lige kommet hjem fra efterårsferie fra London og har taget en masse scrappe egnede billeder, SÅ jeg glæder mig til at konkurrencen er slut, så jeg kan komme igang med at lave layouts!

    SvarSlet
  4. Herligt, friskt layout med "grisestængerne"
    ;-D ;-D

    Ja, der er efterhånden mange af dem der tidligere lavede det ene flotte LO efter det andet, der er gået over til mest af lave kort. Jeg synes nu der er SÅ DEJLIGT at kigge indenfor på de blogs hvor jeg kan hente masser af LO-inspiration :-)

    Rigtig god uge til dig :-)

    SvarSlet
  5. Tak for lektien..jeg andede intet om polkagrise før nu? men hvorfor er det så i stænger? JA jeg spørger bare hehe.
    Flot layout du har lavet..de små grise under billederne er vildt cute.

    SvarSlet
  6. Fedt LO!! Haha....grisestænger! Knaldgodt LO.

    SvarSlet
  7. wow igwn et super lækkert og farverigt layout, flot med de gule farver

    SvarSlet
  8. Hold k... mand, hvor er det fedt det LO...
    Jeg savner også forfærdelig meget den gode tid, hvor der var en masse superflotte LO'er her på bloggene...
    Doritten

    SvarSlet
  9. Skønttttt lo igen fra dig - elser dine farve valg ;o) Polkagrise hmmm ja så har man da lært det med - men de ser da flotte ud ;o)

    Rigtig god uge til dig - glæder mig til at høre om dit nye job

    SvarSlet
  10. Fantastisk lo. Elsker dine overskrifter. Og de grise er da bare for nuttede.

    SvarSlet
  11. Der ligger en udfordring til dig på min blog.
    God weekend

    SvarSlet
  12. Super cool layout! Jeg er sikker på, at den "truende" højtid er forklaringen på de mange kort. Og så har der jo nok også været gang i Kortmester 09 udfordringerne.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer