søndag den 25. oktober 2009

Så gik der en uge...

...siden sidste indlæg og jeg er kommet igang i mit nye job! Det tegner godt...mine kollegaer er rigtig søde og hjælpsomme og der er rygende travlt...så skal jeg bare lige vænne mig til de lange dage, sådan er det jo at være i detailhandlen. Jeg har et snit på 29 timer og har derfor en hverdagsfri i den ene uge og 2 fri i den anden, hvor jeg så har lørdagen. Ungerne har ingen problemer (7-9-13) så det er bare mig der "skal køres ind" :O) Jeg har da allerede skiftet næsepuder på en del briller, skruet nye stænger på, strammet skruer og hjulpet et par kunder med at finde det rette stel! Mine ben og fødder skal også lige vænne sig til at stå op i så mange timer ad gangen....heldigvis har jeg ikke oplevet at få "indiske vandbæreben"...endnu.....7-9-13....
Nå, men jeg har ikke fået scrappet i ugens løb. I stedet har jeg lige snuppet nogle fotos af de fine sager som mine ex-kollegaer gav mig til min afsked på biblo:

Dette er en gammel tapet og papir prøvebog...der er altså nogle fede mønstre i...dejligt meget træ...det er ikke 30x30, men det gør jo bestemt ikke noget.
Her er så en masse skønt bånd og blandet landhandel. De lyserøde bånd er helt igennem lækre og æææægte vintage! Det skal jeg nok få brugt!!!
I dag har jeg fået lavet en masse: bagt boller, ryddet op, støvsuget, lagt bukser op, printet billeder klar til SAM (på lørdag på lørdag på lørdag...)ja, og nu får jeg opdateret lidt på bloggen også. Ungerne er igang med at lave vingummier og når dette indlæg er udgivet, hopper jeg i løbeskoene! Sikken en søndag! Det må være den ekstra time vi fik :O)
Vi ses (nogen af os) til SAM på lørdag!

8 kommentarer:

  1. Jeg har også gået og vendet på en melding fra dig, men dejlig du er kommet godt igang, med dit nye job.Hvor må har du haft meget energi i dag, efter alt det du har fået lavet

    SvarSlet
  2. Godt at du er glad for dit nye job. Vi bruger trods alt mange timer der hver dag...
    Vi ses til SAM.
    Løbetur... hvad er det ; )

    SvarSlet
  3. uha da løbesko - det lyder spændende - tror jeg mindes hvad det er ;o)

    Hvor godt du er glad for dit nye job - håber det vare ved :o)

    Desværre ingen SAM til mig - jeg tager crop i det nordjyske i stedet

    Rigtig god uge

    SvarSlet
  4. Tillykke med dit nye job...;-) Hvilken Synoptik er det du er startet I ? Er selv udlært ( Optiker ) fra Synoptik. Er nu hos en privat optiker i Asnæs. Ja skønt med sådan en ekstra time....min time blev osse brugt til en skøn løbetur i skoven ;-) Go arbejdslyst

    SvarSlet
  5. Sikke mange skønne og anderledes ting du har fået. Sødt af dem:-)
    Dejligt du er glad for dit arbejde, bare klø på tøs...
    Puha, bliver helt forpustet...er du allerede klar til SAM på lørdag??? Må virkelig tage mig sammen..
    Håber du får en dejlig dag.

    SvarSlet
  6. Tillykke med det nye job.. og skønt med sådan en gammel kollega der ved hvad man bruger fritiden på, altid skønt med nyt scrap :-)

    SvarSlet
  7. Dejligt det går godt på dit nye job - og ja somme tider er det mere én selv end ungerne der skal vænne sig til noget nyt ;)
    Det var da en skøn afskedsgave du har fået af dine gamle kolleger - glæder mig til at se den i brug efterhånden ;)

    SvarSlet
  8. Skønt at det går godt på det nye job, har jeg mon egentligt fået sagt tillykke med det??? Tillykke med det ;-)
    Skønne ting du har fået, altid godt med noget nyt at lege med.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer