mandag den 5. oktober 2009

MUMSE Mandag...

...ja for disse er cupcakes på LOet var bare super MUMS...og endnu bedre mumse: JEG FIK JOBBET HOS SYNOPTIK!!! Skal starte d. 19. i denne måned, lige efter min efterårsferie. Salgsassistent og senere stylist...efter nogle kurser og opgaver hos Dennis Knudsen. Det bliver bare SÅ spændende!! Fra bøger til briller...ja jeg aner en lighed trods alt.
Disse skønne muffins blev selvfølgelig foreviget :O) Og dette LO er resultatet. Jeg har printet deres menukort ud på lyserødt karton. Baggrundskarton med alle husene synes jeg symboliserer storbyen London...hjerterne fordi kagerne er SOOO LOVELY...ja og lille Hello Kitty i fuld bageudstyr skulle da også på.
Et lille closup på de fine pins....kan se at der er flere der har shoppet til scrapkassen i NETTO :O) Det var jo også et kanon tilbud...kun en 10'er for alle de søde pins!!!
Nu vil jeg krybe til køjs...og sove sødt. I morgen skal jeg fortælle mine kollegaer på biblo, at fredag er min sidste dag...mærkeligt. Har en dej i køleskabet, så jeg kan byde på nybagte tudeboller i morgen. Nat nat fra mig...og tak fordi så mange har gået og krydset både fingre og tæer...det hjalp :O)

14 kommentarer:

  1. Tillykke med jobbet.
    Skønt layout i herlige farver. De muffins ser lækre ud.

    SvarSlet
  2. Et stort tillykke med dit nye job, det ser ud til ,at blive rigtig spændende.Et super flot LO'
    Kan du have en god dag

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke med dit nye job. Det bliver da rigtig spændenden.:)

    Wow hvor er det LO bare lækkert. Skønne farver og pynt.:)Mums de muffins :o)
    Sikke nogle dejlige billeder fra London. Der har jeg ikke været endnu. Men jeg kan "se" at det er noget at se frem til. ;o)
    Du må ha' en rigtig dejlig uge

    SvarSlet
  4. Mange gange tillykke med jobbet, det blir da bare overfedt, tror lige du egner dig til det !!! De der cupcakes, de ser godt nok meget mums-lækre ud, og LO'et super-duper, rigtig dejlig farverigt...

    SvarSlet
  5. STORT TILLYKKE TIL DIG hvor dejligt OG spændende - ender da med jeg må ha et par snyde briller ;o)

    Fedt og lækkert lo lige mig og de muffin er da for lækker mums siger jeg bare, ja jeg var også heldig at få en pakke nåle i netto men desværre kun en pakke - men jo super tilbud ;o)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med jobbet. Tror da egentlig også det er lige dig. Glæder mig til at se dig med alle de nye briller du får shoppet.

    Super flot LO. Jeg vild med ideen med menúkortet. Det er bare blevet super godt.

    SvarSlet
  7. Allerførst: Tillykke med jobbet! Det var da skønt for dig! :-)

    Og så til layoutet: Det er dejligt vildt, pangfarvet og herligt. Elsker de små nusselige detaljer med pins, hello kitty. God ide med menukortet.

    SvarSlet
  8. SKØØØNT at du fik jobbet - tillykke med det.
    :-D

    Super fedt LO. Jeg er vild med, at du har brugt menukortet som baggrund, - det gør jo også at dit farvevalgt er rigtig flot.
    Sidder faktisk her og blive rigtig lækkersulten ;-D

    SvarSlet
  9. stort tillykke med jobbet og hvor er det et flot og farverigt layout,lækkert

    SvarSlet
  10. Endnu engang STORT tillykke med jobbet. Er sikker på det er lige dig, farver, stil og masser af kundekontakt:-)
    Sidder næsten og savler, hvor ser de cookies lækre ud. Er vild med at du har brugt så meget pink/lyserød, rigtig tøse LO :-)
    Håber snart vi ses til en gang scrap...

    SvarSlet
  11. Død lækkert og lyserødt lo. Mange gange tillykke med jobbet.

    SvarSlet
  12. Meget lækkert LO - mums og stort tillykke med jobbet.

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med jobbet. Det er da spændende!! :-)

    SvarSlet
  14. Stort TILLYKKE med dit nye job!!...det var da en rigtig skøn nyhed! :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer