lørdag den 10. oktober 2009

Farvel til Biblo, Londonscrap og Sverige...

...Pyha det var hårdt at sige farvel til kollegaerne i Kr. Hyllinge ! Kunne godt ha brugt nogle ekstra vinduesviskere da jeg kørte hjem!!! Hvor er det trist at de ikke kunne ansætte mig...når man nu var så glad for dem alle og bare elsker bøger. Men nu får jeg lov at prøve noget nyt....briller :O) Og man kan jo sige, at kundekontakten bibeholdes og sikkert også intensiveres...det bliver rigtig spændende. Jeg drager på efterårsferie til Jönköbing lige om lidt og starter op i Synoptik på næste mandag. Det skal blive godt at få slappet af inden opstart. Og jeg håber at vi får godt vejr...hvad der ser ud til...og får set en elg...om ikke andet så runder vi en elgpark!
Her er endu et LO fra min tur til London...havde en lille scrapsession med Maribi...det er altid hyggeligt og vi får da også altid lavet noget...det er ikke kun snak det hele:O)
De søde stjerner som aben holder fik jeg af Maribi...tak :O)
Close up på det herlige vintage udklip...

Aben er et udklip fra noget gavepapir...
Det var et hurtigt indlæg herfra...der er en campingvogn der skal pakkes.
God weekend til alle og god ferie til Jer der har det.
Christina :O

6 kommentarer:

  1. Skønt layout. Dejlige friske farver. I næste uge er det vores tur til at tage til London og jeg glæder mig vildt meget.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. wow så flot, jeg bliver altid glad i låget når jeg ser dine layouts som er fyldt med søde detaljer og ikke mindst super glade og friske farver. Du må have en god ferie

    SvarSlet
  3. Lækkert LO ... det papir med husene er bare skønt. Rigtig god ferie. Når du vender hjem er der en lille udfordring til dig på min blog ;o)

    SvarSlet
  4. Wow et lækkert LO igen i nogle skønne farver. Fede detaljer.:)
    I må ha' en rigtig god efterårsferie :)

    SvarSlet
  5. Super lækkert LO. jeg er helt vild med farverne. God ferie og god start på nyt job.

    SvarSlet
  6. Det er jo altid svært at forlade kollegaer som man har haft det godt med. Jeg vil ønske dig en god start ved Synoptik på mandag.Et par flotte favetrålende layout du har lavet fra London.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer