søndag den 20. september 2009

Nyt liv til gammelt foto....

...nå ja, gammelt og gammelt, men det var et billede min mor tog af os for omkring et år siden, med sit engangskamera...kvaliteten er fuldført dårlig..men da jeg ikke har så mange billeder af os alle 4 PLUS Snoopy samlet, så måtte jeg da helt klart scrappe det:
Det kom der dette her farverige fjolleri ud af.
Så blev det søndag igen og en ny uge truer...men sikken en søndag! Sikken et vejr! Hvor ærgeligt at vi ikke havde mulighed for at stikke af i campingvognen...men der var gæstebud og arbejde, så vi venter til efterårsferien med at trille afsted. Meeen jeg skal da ikke klage over ferie, for på lørdag tager jeg sammen med en veninde til LONDON! Fra lørdag til mandag...og vi skal i teateret og se "Pricilla-Queen of the Desert"...Glæææææder mig! Og sikke mange billeder jeg skal knipse! Jeg har jo selvfølgelig været på nettet for at søge efter scrapbutikker...men kan kun finde 1 enkeltbutik..ja, den der ligger ved British Museum....men findes der virkelig ikke andre...gerne let tilgængelige? Er der nogen af Jer scrappepiger der kender til andre butikker i London?
I morgen skal jeg med Jonas på hospitalet, hvor gipsen skal af....så er der "kun" metalpinden tilbage, som skal sidde yderligere 3 uger. Efter hospi skal jeg til fys...regner med at de besøg snart er passé, for ryggen har det meget bedre..men nu må jeg høre hvad fys siger. Derfor ingen arbejde i morgen. Tirsdag har en af mine kollegaer inviteret os ud hos hende efter arbejdstid...i den anledning har jeg scrappet et fint LO til hende og sat det i ramme. Motivet er hendes første barnebarn, så lige meget hvad, så er jeg sikker på, at gaven vækker glæde...sådan er det med de mormødre :O) Jeg lægger det på bloggen efter tirsdag.
Så siger jeg tak for besøget og ønsker alle en rigtig dejlig søndag!

7 kommentarer:

  1. Det var da et herligt foto og et friskt LO!!
    Ang. scrapbutikker i London er jeg også kun bekendt med stempelbutikken ved British Museum....var der dog ikke da jeg var i London...den blev nedprioriteret ;-) Rigtig god tur!

    SvarSlet
  2. Lyder da utroligt, hvis man ikke skulle kunne finde andre scrapbutikker i London, du kunne måske spørge i stempelbutikken... Ellers feeedt med en tøsetur til London.
    Som udgangspunkt for scrap er det jo vigtigt, at man har fotos af god kvali, meeen der kan jo være fotos, som man af den ene eller anden grund MÅ scrappe, og så er det jo så'n. Synes da ikke dit foto er så dårligt, herligt at hunden fylder det meste, hi-hi !
    Vejret er så supergodt, at jeg har lyst til andet end male vinduer, øv !
    Prøver at tiltuske mig lidt tid til at komme ud og plukke lidt vilde brombær i hegnet, som der skal hældes vodka på, brombærrene altså !

    SvarSlet
  3. så flot layout, du er så god til alle de skrappe farver, ser kanon ud

    SvarSlet
  4. Eeejjjjj - dit heldige asen, - det lyder s.. godt med en tur til skønne London, - rigtig god tur :-)
    Jeg fornemmer, at stempelbutikken i London ikke er "noget at skrive hjem om", - jeg har godt nok aldrig været der selv, men prøv at kigge forbi Netti's blog,hun har en beskrivelse af butikken, hvor hun har været fornylig. :-/

    Du har da fået et herligt LO ud af billedet, - det er heldigt at gemalen lige akkurat kan stikke hovedet frem bag Snoopy... HA-HA... Han er da lidt af et "skødebarn" ;-D ....

    SvarSlet
  5. Skønt LO. Lækkert papir og farver.Et herligt billede af familien og hund:)

    Ej hvor er du bare heldig til London. Det lyder som en skøn tur Rigtig god fornøjelse. Happy shopping ;o)

    SvarSlet
  6. Skønt Lo' af hele familien.Det må da være dejlig at komme til London,jeg vil ønske dig og veninden en god tur.

    SvarSlet
  7. God tur til London. Stempelbutikken er ikke ret stor men fuld af skønne stempler og ikke ret meget papir (i kælderen). Har ladet mig fortælle der skulle være et stort varehus i centrum med lidt scrap men har ikke fundet det selv. Hvis du skal til en større scrapbutik udenfor London må det være ArtBase - men det koster i klip til toget....Familiebilledet er da fantastisk - tænk at få jer samlet med to vilde unger, en forvirret hund og en mand som altid befinder sig et andet sted på jordkloden...Jo din mor gjorde skam et kup med det kamera !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer