lørdag den 5. september 2009

Lidt italiensk stemning...

...får man da når man kigger på dette LO, synes jeg. Motivet er en ukendt italiensk gammel mama med håndtaske...jeg var hurtig og knipse hende...egentligt lidt frækt, for jeg burde jo ha spurgt hende om det var ok...og at jeg så tilmed oploader billedet på nettet...MEN man kan jo ikke se hendes ansigt...ja faktisk har jeg heller ikke set hendes ansigt, så det er vel ok når det kommer til stykket...

Mønsterpapiret glemte jeg at se hvad hed, men det har ligget i kassen i noget der nærmer sig årevis. Jeg har brugt noget naturfarvet hørstof som matte og noget florlet bånd som jeg har rynket og sat i den ene side. Den lille rosette er lavet reste fra mønsterpapiret. Kvast, fjer og den brune sjove lukkeanordning er fra NETTO. Læderknappen er fra svigermors knappekasse, hvor jeg fik lov at tage hvad jeg ville ha..godt at ha en svigermor som ikke smider noget ud :O)

Nå, men scrappet de sidste par dage har jeg ikke, for i tirsdags faldt Jonas til badmintontræningen og håndleddet er brækket. Det bliver sat sammen på Roskilde, men de er i tvivl om det nu sidder som det skal...derfor bliver vi ringet op torsdag og skal køre til Køge, hvor det så skal rykkes på plads. Torsdag...vente vente vente til kl. 17, hvorefter vi bliver sendt hjem...Jonas har kun fået morgenmad halv otte om morgenen, så han er noget utilpas. Fredag morgen møder vi ind halv otte og heldigvis kommer han hurtig på operationsgangen. Alligevel når den at blive henad fire før end vi er hjemme igen. Desværre gik det ud over højre hånd, skrivehånden..men hvad værre er, for Jonas betyder det: MUSE HÅNDEN ! Arrrrgggghhh, han kan ikke spille computer!

...og dog...se nu her, det kan jo godt lade sig gøre! Bare ikke de avancerede spil som han plejer, men sådan noget som Farmville på Facebook, DET kan han..hvis bare lige vi andre gider at trykke for ham engang imellem :O) Ja ja, endnu et godt motiv til en gang scrap ! Gipsen skal han ha på i ca 2 uger og efter 5 skal metalpinden ud (bavdr!). Nu vil jeg gå ned og se om han har sovet nogenlunde i nat...og så skal han da bare møgforkæles:O)

En rigtig god weekend til alle

10 kommentarer:

  1. Ejjj hvor uheldigt for Jonas, men ungerne lærer hurtigt at klare sig med en gipsarm (tro mig - Claus havde klippekort til Skadestuen da han var barn... ;-D )

    LO'et er skønt. Det er meget stemningsfuldt og smukt.

    Fortsat god week-end :-)

    SvarSlet
  2. Et rigtig flot Lo' jeg kan god lide den dybte der er i billedetDet er da rigtig træls for Jonas han ikke kan spille badminton, men han får nok lært, at bruge venster hånd til musen.Kan du ønske han god bedering

    SvarSlet
  3. Rigtig godt billede du lige fik snuppet dér - og fedt LO der kom ud af det :)
    Synd med den brækkede arm - men godt han ikke helt må undvære at røre ved en computer den stakkels dreng ;D

    SvarSlet
  4. Dejlig stemning du har på dit layout.
    Synd for sønnen. Ikke at kunne spille på pc´en, må være nær en katastrofe, eller ? ; ) Det ville mine drenge i hvert tilfælde synes...

    SvarSlet
  5. Stakkels jonas - men sjovt at se, hvor kreativ han blev i situationen (og du havde sikkert håbet på, at du kunne lokke ham til at læse en bog (hihi)
    Dit Layout er totalt skønt..Billedet tog helt pusten fra mig - det er da bare FOR skønt!

    SvarSlet
  6. Det billede er bare så flot! Fyldt med god stemning - kan godt forstå, at du bare MÅTTE knipse det motiv. Flot valg af ark og pynt også.
    Rigtig god bedring til Jonas! Ikke så morsomt med armen i gips så lang tid ... med de bliver kreative. Yngste søn brækkede sin arm da han var 5 år (i børnehaven) og han blev tilsidst vældig kreativ og fandt ud af at gøre mange ting, som vi andre ville synes var umuligt! he he.
    HÅber Jonas har det godt, trods alt, og at han bliver møg-forkælet - som du skriver. :-)
    God uge til dig.

    SvarSlet
  7. WOW et lækkert LO. Billedet kan jeg godt forstå du har taget ;o)
    Og stakkels Jonas ... håber hans musehånd snart er i orden igen ;o)
    Jeg tænker på, om du vil af med dine opskrifter på det gyselige mad du lavede sidste år d. 4. november? I år er det nemlig min tur til at holde halloweenfest :D

    SvarSlet
  8. Ej stakkels Jonas, håber han har fået det bedre.:) Men jeg kan se at han har da helt styr på musen. *ggg* Ja de er hurtige til at indorden sig de rødder.:)

    Jeg er ret vild med dit LO. Detajerne er super lækre. Det er et kanon godt billede du har taget.:)
    Rigtig god bedring til Jonas
    Du må ha' en rigtig dejlig uge.
    Knus

    SvarSlet
  9. Super lækkert LO, oser af italien, som jeg jo er vild med lige pt:-)
    Billedet er bare et pletskud, dejlig dybde..
    Nå, stakkels ham Jonas. Håber det går bedre med ham nu. Ellers må han have Niko til at hjælpe med musen:-)
    Håber snart vi ses.

    SvarSlet
  10. God bedring til den stakkels knægt....Køge skriver du - tænk så har vi kun været få km fra hinanden....Hulk - næste gang jeg skal til Sjælland så må jeg altså se om jeg kan finde Hvalsø. Har lige fundet ud af at SAM ligger i min arbejdsweekend (forpu.... køer). Skønne LO'er du har fået lavet især Donna.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer