søndag den 13. september 2009

Guddommelig....

...er overskriften til begge billeder. Nu er jeg jo begyndt at samle på dette skønne stel fra Green Gate...MUMS det er flot, sjovt, sødt og kan mixes på alle måder. De lille/lime stribede lattekrus og kande fik jeg i fødselsdagsgave...resten kom jeg til at shoppe på nettet :O)
Guddommelig er også titelen på dette LO...
Da vi i sommers camperede i nærheden af Alpe d'Huez, lå denne kirke lidt oppe at et lille bjerg....om aftenen var det lys på og det så bare så hyggeligt ud. Det sjove var, at kirken slog de sædvanelige timeslag...og så slog den dem lige en gang til...jeg tænker, hvis nu der var nogen der ikke lige hørte det første gang eller...? Jeg døbte den straks kirken med snoozefunktion...og er overbevist om, at alle borgere nåede kirkegangen i tide !
I går var jeg oppe hos Maribi til en gang midnatsscrap...vi fik begge lavet mere end 1 LO, snakket, spist og hygget...nå ja, og sunget til gamle hits. Som altid super hyggeligt.
Og så har jeg fået uddelt et par af mine nye visitkort...til to kunstnere, som var på biblo og kigge på en maleri/skulptur udstilling....vi kom i snak og snakkede også om scrapbooking, som begge de damer godt kendte til. De spurgte mig om ikke jeg så skulle udstille på biblo....hmmm...det har jeg da egentlig aldrig overvejet..men det gør jeg så nu :O) Det kunne da være lidt sjovt...også at få udbredt kendskab vores dejlige hobby. Så det går jeg rundt og funderer lidt over. Det kræver godt nok en del rammer, tænker jeg!
Det var lige lidt fra mig på en nu blæsende søndag...nu er det virkelig efterår...jeg elsker bare den årstid! Ha en god dag og tak for besøget.

10 kommentarer:

  1. Skøn side... og fantastisk flot billede. er vild med uret du har med...! og så er det en sød historie som følger med!
    Håber du får en skøn uge!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogen søde køkkenting, du har købt, frisk i farverne og så'n.
    Den kirke minder mig om vores tur gennem Østrig, da vi kørte mod Toscana i maj, lige pludselig ligger der kirker med høje tårne på bjergsiderne, skønt syn.
    Jeg har gjort nogen loppekøb i dag, måske jeg lige skulle lægge dem på bloggen min...
    Dorit

    SvarSlet
  3. Åh, det ser jo fantastisk ud med dit nye GreenGate og det dejlige er nemlig at det hele bare kan mixex:0)
    Der hvor jeg shopper GG har også web shop du skulle prøve og kigge der forbi. living trend og livsstil
    Lækkert layout i dejlige farver;0)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg måtte altså trække på smilebåndet og kirken med snoozefunktionen. - Skønt fortalt..... ;-D
    Det er iøvrigt et super flot LO. Jeg er vild med de friske farver, og så er det jo et godt billede.

    Dine nye GreenGate-ting er super fede. :-)

    SvarSlet
  5. Altså, det var lige før jeg troede at jeg var kommet ind på Sofies blog, gift med Steen, 2 drenge og møghund, og nu Greengate.... tsk tsk tsk.... ;-)hvad skal det ikke ende med.

    Jeg har udstillet et pat gange på bibilioteket, og altid i aflåste glasmonte, og der har jeg brugt de skrå hylder de stiller rundt omkring på bilo, til at reklamere bøger med.

    Sjovt LO, og sjovt navn du har givet kirken... men underligt at den ringede 2 gange... godt at du er ved at være på banen igen...

    Knuz Betina

    SvarSlet
  6. Fed musik du har på din blog :)
    Superflotte layouts du har lavet. Det lyder til at have været en hyggelig aften med Maribi.
    Held og lykke med bibliotek-projektet. Jeg glæder mig til at høre om det.

    SvarSlet
  7. Uuuh, jeg er fjollet med det LO. Er bare så skønt med alt det grønne, og lækkert pynt:-)
    Tak for en super hyggelig aften, det må snart gentages.
    Den nye Green Gate kande så jeg godt i kataloget, den er bare skøn!
    Håber du får en dejlig dag på Biblio.

    SvarSlet
  8. Hold da op, sikken et flot LO du har lavet, jeg er vild med det hele...

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot det stel og hvor har det skønne farver,og layouts er bare super flot.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  10. Hmm..kirkeklokke med snooze-funktion - fed idé *G*
    Glæder mig til at høre mere om udstillingsplanerne - jo flere der ser vores dejlige hobby - jo bedre :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer