torsdag den 24. september 2009

Gaven, jobbet, fremtiden, London...

Her er det LO som jeg havde lavet til en kollega. Motivet er hendes første barnebarn...en super kær lille unge! Og sådan en lille prinsesse måtte jo indrammes af lyserødt, blonde og bling bling. Jeg har syet strik og stof samt papiret på karton. Den store "blonde" er en kageserviet. Så er det fine knapper, et lyserødt dun, bling swirl, blomster, nål og en lille kvast.

Jeg har aftenvagt i dag, så jeg møder 14-20...meeen min motivation er nu blæst helt ad H til...for nu ved jeg, at der ikke bliver en stilling til mig :O( Men så er det jo bare motivation til at komme rigtig meget igang med jobsøgningen...har selvfølgelig søgt de stillinger der nu har været, men NU skal der virkelig sættes hårdt ind! Når man har det godt der hvor man er, så kan man jo godt blive lidt for tilbagelænet...Har nogle ansøgninger ude og noget på bedding! Men hvor er det bare ærgeligt, for jeg er bare SÅ glad for at være på Biblo og mine kollegaer er super søde og sjove....kommer da til at savne dem og at kunne grine sammen med dem...snøft. Så det bliver da spændende hvad jeg ender ud i....
Nå, men for at løfte stemningen så drager jeg til London på lørdag! Og jeg glæder mig helt vildt...tænk, det er i overmorgen :O) Synes godt nok det er svært at pakke...må nemlig kun have 1 stk. håndbage a max 10 kg. med. Så hvad er det liiiige jeg skal smide i den lille kuffert!?
Nu vil jeg gå ned og prøve noget forskelligt tøj og se hvordan det lige kan mixes...og jeg skal vist også lige ha vasket noget.
Så afsted og igang....jeg ønsker alle en dejlig dag og takker for besøget :O)



9 kommentarer:

  1. Supersødt billed du har lavet. Hvor er det ærgeligt, at du ikke kan fortsætte dit arbejde, når nu du er så glad for det.
    God tur til London. Gør nu lidt plads til scrap... Der skulle ligge en butik lige overfor Britisk Museum..!!

    SvarSlet
  2. Rigtig fint LO, kan godt lide alt det lyserøde og så er det jo freestyle-agtigt...
    Så lige at de søger en biblio-dame på Tårnby Bib, ar det noget, det var i mit HK-blad.
    Rigtig god rejse, det blir da fedt så'n at komme på tøsetur, - og husk nu cameraet, så vi kan se du virk'li har været der, hi-hi !

    SvarSlet
  3. Eeejjj hvor ØV at du ikke fik en fast stilling.
    Super dejligt LO med lillepigen, - det bliver forældrene helt sikkert vilde med :-)

    Håber du får en fed tur til London.

    SvarSlet
  4. hvor er det sødt - og alt det andet du har lavet. Har ofte været forbi men ikk haft overskudet til at ligge kommentare

    Håber du har en super duper lækker tur til London - glæder mig til at høre om den ;o)))

    Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Det er et rigtig kært baby LO. God tur til London og held og lykke med jobsøgningen;-)

    SvarSlet
  6. Der er rigtig flot det billede du har lavet til kollegaen. Du skal vide, jeg synes det er rigtig træls for dig, når du er blevet glad for job skal du holde,rigtig ærgeligt.Håber du har haft en rigtig fed oplevelse London

    SvarSlet
  7. Hvor er det et dejligt layout du har lavet..totalt tøset :)
    Jeg håber for di at du finder noget arbejde som du bliver glad for:)
    Rigtig god tur til London.

    SvarSlet
  8. Det var et dejligt layout, du har lavet.

    Jeg håber, at du nyder din tur til London, det er jo sådan en fed by.

    Held og lykke med jobjagten; jeg kan forestille mig, at det må være frustrerende.

    SvarSlet
  9. Så sødt et LO - men det skal det jo osse blive med sådan en model ;)
    Rigtig træls for dig med job - håber snart du finder lige DET der er det rigtige..krydser fingre :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer