onsdag den 9. september 2009

Børn ville vælge...

HA ha..nej ikke "Whiskas"!
...men de plager altid om mousse når vi er i Frankrig. Og i de franske supermarkeder taler vi ikke om et par hylder med mousse, buddinger og slige sager...næ nej...hele kølemontrere...metervis!! Nå ja, også skal der selvfølgelig serveres hvid chokolade til...velbekommen siger jeg bare, det er da slet ikke spor kvalmt :O)
Fredag skal vi til kontrol på Køge Sygehus med Jonas' håndled...jeg er spændt på hvad røngtenbilledet viser, for han døjer altså en del med det...siger at det knager...uf, jeg kan slet ikke holde ud at høre om det. Og han er stadig på smertestillende, men det er måske meget normalt...
Og så lige en "privatbesked" til Gusle: De ulækre retter til halloween har jeg fra en bog der hedder " Ækel ædelse og makaber mad". Bogen kan lånes på biblo, gå fx på Bibliotek.dk og reserver den eller smut ned på dit lokale bibliotek, så kan de skaffe den hjem til dig. Den kan også stadig købes hos nogle enkelte netboghandlere. God fornøjelse :O)
Tak for besøget og ha en fortsat god uge.

7 kommentarer:

  1. ; ) Ja hver sin fornøjelse, men skønt ferieminde.

    SvarSlet
  2. Nøøj... Nogle farver! Og sikke et fantastisk sødt layout:0)
    Jeg kunne se på det lille bitte billede på min blogliste, at de farver MÅTTE jeg kigge nærnere på! De er jo lige mig;0)
    Knus

    SvarSlet
  3. Sikke et lækkert layout du har lavet. Det er helt vildt inspirerende og ja godt jeg ikke skal spise det!! held og lykke med kontrollen.

    SvarSlet
  4. super flot og farverigt layout

    SvarSlet
  5. Hvor er det et kanon flot LO du har lavet. Vild med farver og opbygningen i LO'et.
    Hm chokomus sa hellere hvid chokolade.:)
    Kan du ha' en rigtig god weekend.:)

    SvarSlet
  6. hvor er det et skøntttt lo og i total lækker farver - og må give dig ret - hvid chokolade og muss :o/

    Håber det gik godt til kontrollen!

    Fortsat rigtig god weekend

    SvarSlet
  7. Det er super flot dit LO'fra ferien.Synes da smart, at Jonas skulle være smertefri, godt i skal til kontrol,så i kan hvished for at alt er OK .
    En god aften til dig.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer