lørdag den 8. august 2009

Tilbage fra sommerferie i....

...det østrigske, italienske, franske og nordtyske ! Lige bortset fra 1 dag, så har vi været væk i 4 uger. Og det har været SÅ dejligt ! Nu har jeg lige lagt alle billederne over på min pc...der var 384 stk...og jeg kan mærke at scrapgenet rører på sig :O)
Her får I lige nogle feriebilleder:

Steens halvbror på hans båd i Neustadt, Nordtyskland
Butiksskilt i Colmar, Alsace

Franske tomater
Tour de France udstilling

Franske oste

Vasketøj i Sienna, Italien

Italiensk dørhammer
Nu står den på vasketøj, rengøring af campingvogn og gæster til en forsinket fødselsdag...manden min fyldte år i mandags.
Glæder mig til at komme igang med at scrappe !!! Måske jeg får slæbt alle sagerne frem på køkkenbordet i morgen...!?
Ha en dejlig weekend :O)



9 kommentarer:

  1. Kære lakrids
    Dejlige billeder. Sådan nogle kan jeg rigtig godt li'
    Overvejer at lave et helt indlæg kun med fantastiske svenske postkasser. De er så fantasifulde nogle af dem.
    Håber ikke det var for svært at komme hjem.
    Mange hilsner Gitte

    SvarSlet
  2. Det tegner godt med de billeder, du har vist frem her, de er jo lige til scrapbogen !! Siena, skøn by, der er virkelig meget at forevige. Det er da godt nok en lang tur I har taget... synes du skulle droppe den fødselsdag og scrappe i stedet med de nye bill'der !
    Dorit

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage fra ferie. Ser ud til i havde en dejlig tur. Jeg er vild med ost i næsten alle afskygninger, men de der ville jeg være lidt betænkelig ved. Mon du fik smagt på dem?

    Tillykke med manden

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at har haft en rigtig dejlig ferie :) Og der var garenteret ulækkert varmt :) Ja velkommen tilbage til virkeligheden med vasketøj og det hele :) Fik du scrappet noget?

    SvarSlet
  5. Sikke skønne billeder, man er da ikke i tvivl om at det er en scrapper der har været på ferie. Skønt som man begynder at se verden anderledes, og er da helt pjattet med dine tomater, oste og skyggevasketøj...
    Der blev jeg godt nok lige inspireret, nu vil jeg også på ferie. ;-)

    SvarSlet
  6. Hej Søs - fede bilelder du har taget, du skulle seriøst overveje et spejlrefleks kamera og kaste dig over fotografiens kunst.
    Nå men velkommen hjem, dejligt I havde en skøn tur. Regner emd vi får det store lysbilledshow næste gang vi ses ;-)
    (ellers så kog det ned til 5-8 scraps's ;-) )
    Knus LB

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem. Det er dejlige billeder, du har taget. Er især vild med billedet af vasketøjets skygger.

    SvarSlet
  8. Velkommen hjem :-)
    I har sørme da været vidt omkring :-)
    Hvor er det nogen flotte billeder du har taget. Dem glæder jeg mig til at se på nogen dejlige LO'er. Jeg ææælllsker ferie-layouts ;-D

    SvarSlet
  9. Velkommen hjem fra ferie - sikke I må have nydt det i hele 4 uger...og jo, jeg har set den græske ko fra Rhodos - mon den hedder Stavros ? Glæder mig til at se alle dine billeder blive scrappet til fede LO'er

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer