fredag den 21. august 2009

Say Cheese !

...ja så kommer jeg i tanke om, at det faktisk var det jeg ville ha kaldt dette LO...og egentlig havde jeg noget vildt papir i tankerne da jeg tog billedet...men alt kan jo ændre sig, når man sidder ved scrappebordet ! Hmm, overvejer lige om jeg skulle lave endnu et LO med samme motiv, men så læne mig mere op ad min første idé...
Lige for tiden går tiden med at få styr på fødselsdagsfesten i morgen...ja, een runder jo et hjørne, så der skal holdes pigefødselsdag...og een har sågar købt en fødselsdagskjole ! Hvornår var det så lige sidst at jeg krøb i en kjole !? 12 1/2 år siden sådan cirka. Og sorte sko med høøøøøje hæle...håber at mine gæster vil være flinke til at samle mig op fra gulvet af, i løbet af aftenen ! Da jeg prøvede hele outfittet herhjemme, var Jonas' kommentar: Du ligner en præst...eller en skoleinspektør !!!! Tja, hvad kan jeg sige...men jeg skal nok lægge et foto ind af præsten, hvis ellers jeg bliver indfanget af linsen...liggende på gulvet måske...!? Maden står min veninde for og så har jeg simpelthen købt en voldsom lagkage hos bageren ! Hvor nemt er det så lige :O) Nu skal jeg gøres lidt rent...suk og i morgen stiller vi bordet op og dækker det så fint. 16 piger bliver vi...godt med mad og skønne drinks og så selvfølgelig SINGSTAR :O) Glæder mig helt vildt.
Nu vil jeg så bare sige god weekend...og Amen...

10 kommentarer:

  1. Flot layout. Say cheese ville også være et godt bud.
    Stort tillykke med i morgen! Jeg skal til bryllup, så jeg når nok ikke at komme forbi og lykønske dig der. Du må have en fortryllende dag.
    Knus

    SvarSlet
  2. Rigtig flot og sejt LO... jeg er vild med det billede, det er lige til scrap. Tja de oste ser jo ikke helt nye ud, men jeg tror da godt jeg turde smage... nogle af dem.
    Du må ha' en dejlig dag i morgen, det skal nok blive dinglende sjovt !! 16 tøzer og sjove drinks, det kan godt ende med pastoren under prædikestolen !

    SvarSlet
  3. super cool layout. Du må have en dejlig og festlig fødselsdag i morgen

    SvarSlet
  4. total flot lo, lækre detaljer og håber festen i morgen bliver god.

    SvarSlet
  5. jeg er helt vild med dig layout så nej du skal ikke lave et nyt. Du kunne måske skifte titlen ud?
    Hvor lyder det til at blive en hyggelig fest. Jeg glæder mig helt vildt til at se præsten. Sjovt min mor havde, da jeg var barn, en kjole som jeg kaldte præstekjolen :)

    SvarSlet
  6. TILLYKKE med FØDSELSDAGEN :-D :-D

    Håber det bliver en rigtig dejlig dag hvor du bliver fejret efter alle kunstens regler. Held og lykke med de høje hæle HE-HE....
    Husk at få taget nogen herlige billeder - (men det behøver man vel ikke sige til en scrapper.... hmmm...)

    SvarSlet
  7. Super fint layout. Håber du har en dejlig fest i aften. Ved ikke om jeg synes det er godt eller skidt med foto uden lyd fra singstar :o)

    SvarSlet
  8. Håber præsten overlever festen før der bliver sagt ammen. Husk gajoler til singstar...og husk at holde øje med døren mandag. PS. nu spiller du vel ikke kiks uden mig ??? God fødselsdagsfest og Tillykke med imorgen søde ven...

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen dag. Håber du får en dejlig dag.

    SvarSlet
  10. Et kæmpe stort tillykke med fødselsdagen idag. I hvor har vi været søde.:) Håber du havde en skøn fødselsdags fest igår og du får en hyggelig dag idag. :)
    Glæder mig til at se billederne og måske en lille video med singstar stjerne.:)
    Et kanon lækkert LO. :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer