torsdag den 27. august 2009

På min trappe...

...lå der i mandags en buket blomster...ja, een havde jo rundet, men jeg kunne da ikke komme i tanke om, hvem der skulle sende mig blomster!?
Total overraskelse....de kom såmænd fra Helle/Cowgirl !!! Ihh Helle, du tager fusen på mig den ene gang efter den anden ! Og jeg er bare SÅ glad for den buket, som nu står og lyser op på mit spisebord...ikke at en rulle Mariekiks ikke havde været ligeså dekorativ...host host :O)

Se lige hvor smuk den er...1. foto er lige da jeg havde sat blomsterne i vase...
...og her 2 dage senere...
Endnu en gang TUSIND tak for blomsterne!
Scrap?! Jo jo, jeg har lavet scrappeaftale med Maribi på lørdag...vi har vist begge en masse fotos liggende fra ferien, så der skulle ikke være nogen undskyldning for IKKE at få lavet noget. Jeg fik da også noget scrap i fødselsdagsgave...af Maribi selvfølgelig :O) En skøn kurv fyldt med lækre sager...scrapmagasin, papir, bluse, tørklæde, chokolade, vin, soda...MUMS! Ja, jeg fik bare så mange dejlige gaver: Sort skindtaske, fin sølvsmykke m lille diamant, cykel, spinningringe, sort læderarmbånd, gavekort til dermatolog, wellnessvenindegavekort til tyrkisk bad, tøj, tøjgavekort, GreenGate kopper og kande, Gavekort til GreenGate, Gavekort til lingeri, vin og delikatesser, Gavekort til fodbehandling hos min veninde, strømper m. tæer, lille taske til min cykel, cykelhandsker...
Jo, jeg blev godt nok godt begavet!!!! Gaverne er ikke pakket væk, så jeg går stadig og nyder dem og piller lidt i dem alle sammen :O)
Nu vil jeg ønske alle en dejlig dag...jeg skal først møde kl. 14...til 20.

12 kommentarer:

  1. Sikke et gave orgie. Og dejligt med sådan en gaveoverraskelse på trappen.

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor er de smukke, og sikke mange skønne tøsegaver du har fået, heldige asen !
    Ingen sag at runde...

    SvarSlet
  3. Hvor har du fået mange dejlige ting.En skøn buket du har fået Cowgirl.

    SvarSlet
  4. IH hvor har du fået mange skønne gaver.:)Den buket, wow hvor er den flot. Jeg er vild med liljer.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med fødselsdagen;0) Sikke dejligt med blomster på trappen, det er så herligt med sådanne små overraskelser!

    Må vi se dit lækre nye GreenGate?
    Knus og god weekend

    SvarSlet
  6. wawww et gave orgi - jeg (tror) jeg glæder mig til jeg bliver 40 ;o) Kunne du ikk lige ha taget et billede af gaverne - er jo jyde og total nysgerri ;o)

    Ps. total kedelige cykel hjelme i byen men jagten er bestemt ikk forbi ;o)

    SvarSlet
  7. ps. jeg kan BESTEMT godt se os sidde med tænder - øre og ja singstar i baggrunden og så scrappe ha ha ha måske også med hver sin cykel hjelm ;o)))
    Kommer først til "københavn" februar til dream crop - måske jeg har ørene med ;o)

    SvarSlet
  8. Hold da op du bliver rigtig godt og grundigt forkælet - superlækkert ;o) Og sikke flotte blomster :o)

    SvarSlet
  9. Tillykke - skøn buket du har fået.
    God weekend

    SvarSlet
  10. Det er godt nok en smuk buket du har fået, - sikke en dejlig overraskelse :-)

    Hold da op, du har fået mange lækre gaver, det er så dejligt at få nogen rigtige tøse-ting.

    Fortsat god week-end :-)

    SvarSlet
  11. Hold da op en masse gaver du har fået og vildt lækre ting :) Superflot buket du fik som overraskelse, sikke lækre farver den har.

    SvarSlet
  12. Jeg er glad for at buketten er så fin - jeg har nemlig aldrig prøvet at sende buketter via nettet før. Håber de også duftede skønt. Jeg kan godt li billedet af den fine taske som tyveknægtene ikke kan løbe med - hi hi, der var Sten på pletten med kamera.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer