mandag den 31. august 2009

Kreativ på piller...

...ja for trods et ordentligt hekseskud, så fik jeg alligevel lavet et par layouts i går! Scrappedagen med Maribi om lørdagen blev udsat til søndag...men søndag får jeg SÅ ONDT i lænden at jeg må aflyse...liggende vridende på sengen og på randen af gråd...kan ikke huske at ha haft så ondt i ryggen nogensinde. Jeg lå og lavede mærkelige øvelser og stræk for at finde en stilling der var til at holde ud...gjorde vist Simon helt forskrækket. Fandt da ud af at Panodil og Ipren ikke kunne gøre noget godt for mig og måtte ty til nogle piller som Steen har fået i forbindelse med hans rygproblemer...skøøønnne piller med rød trekant på pakken...lå i 3 timer og døsede på sengen...og kunner derefter godt gå rundt og holde ud at sidde ned...i løbet af aftenen blev det til to LO:
"mission impossible...min taske"
Steen syntes det så morsomt ud som jeg gik og knugede min taske ind til mig...for en gang skyld var det mig som blev fanget i et ubevogtet øjeblik:O)
"Unique street art"
Flot maleri lavet på gaden i Frankrig..og lige et close up...
I dag har jeg det bedre i ryggen...men har dog fået en henvisning til fys og var så heldig at få en tid i dag ! Spændt på hvad han kan mærke sig frem til...forhåbentlig noget der kan bankes på plads med det samme!
Tak fordi du besøgte min blog...ha en dejlig dag og på gensyn :O)

7 kommentarer:

  1. super flotte layout med så skønne farver og mange detljer, sjovt med tasken. Håber du har fået det bedre i ryggen

    SvarSlet
  2. Et par skønne layout du har lavet.Jeg håber da fysen hurtig kan få styr på din dårlige ryg.
    Knus og god bedering

    SvarSlet
  3. Sikke noget rod med ryggen. Håber fys finder ud af noget snart. Er lidt vild med det der taske LO - kanon foto :-)

    SvarSlet
  4. Kan næsten mærke hvor ondt du har haft - sådan et hold i ryggen er altså ikke ret sjovt :/
    Fede LO'er - det nederste er jeg helt vild med -flotte farver til billedet, som jo isig selv er super :)
    Rigtig go' bedring med den ryg :)

    SvarSlet
  5. Super fine er de blevet begge to. På trods af pinen. God bedring.

    SvarSlet
  6. Åh stakkels dig, men det var godt du fik nogle sjove piller, hi-hi. Jeg har lige haft en omgang med halebenet, fordi en stol væltede bagover med mig ovenpå, arbejdsskade, fik 4 kiropraktorbehandling, så nu er man fit for fight igen.
    Seje LO'er du fik lavet med lækre details.
    Dorit

    SvarSlet
  7. Ja, det er da i hvert fald ikke gået ud over din kreativitet, at du har haft den trælse ryg, for LO'erne er jo super flotte begge 2. Jeg er vild med farverne på det øverste LO, - og ja - man skal dælme passe på de langfingrede... HI-HI...
    Maleriet fra Frankrig er jo kanon, og også her har du lavet et super LO.

    Fortsat god bedring med ryggen.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer