fredag den 14. august 2009

Jeg kan scrappe !!

SÅ skete der noget ved køkkenbordet ! Jeg fik endelig scrappet :O) Åh det var dejligt at sidde dér og rode rundt i alle sagerne ! Fik lagt alle ferie billederne ind på pc'en og printet nogle stykker ud. Bland andet disse billeder fra Pisa:
Jeg havde gang i rigtig meget forskelligt papir...det meste noget vintage-agtigt fordi det nu var italiensk og gammelt osv. MEN så faldt mit øje på dette vilde ternede papir...og straks blev det skæve tårn i Pisa til en skakbrik...det kunne jeg ikke stå for :O) Jeg har flere fotos liggende og måske jeg liiiige kommer til at sætte mig ned og scrappe dem i løbet af dagen...har nemlig taget mig en fridag, da jeg skal på job i morgen..OG desuden har en stor fødselsdagsfest næste weekend, så der skal også laves nogle ting klar til det...i dag vil jeg fx banke nogle dajm is-lagkager sammen og måske måske måske gøre total rent et eller andet sted i hjemmet...jeg sagde MÅSKE :O)
Ha en dejlig dag og en god weekend.

15 kommentarer:

  1. Det er bare så dejligt, når man kommer igang igen efter en længere pause! Dejligt l/o

    SvarSlet
  2. Total lækkert layout.Papiret passer perfekt.
    Dajm islagkage.. Savle.. savle.. Kan du ikke lige lægge et foto op og en opskrift ; )
    Og velkommen tilbage, dejligt at se noget fre dig igen.

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem fra en rigtig lækker ferie kan jeg se på de skønne billeder du har fået taget. Hvor har I været mange steder i Europa. Skønt.
    Super flot LO du har lavet. Jep helt perfekt til det skæve tårn:) Glæder mig til at se dine andre LO's fra ferien.:)
    Mums den islagkage må du da meget gerne ligge på bloggen hvis du får tid.;o)
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend.:)

    SvarSlet
  4. Totalt fedt LO :-)
    Tanken om at Det skæve tårn kunne være en skakbrik er kanon ;-D
    Fedt materialevalg og lækre billeder. Jeg kan mærke at jeg MÅ til Toscana-området på et tidspunkt.

    SvarSlet
  5. Sejt at det skæve tårn pludselig blev omformet til en skakbrik! :-) he he. Sjov ide. Synes det blev flot med det ternede baggrundsark - og flot med de 3 billeder på stribe!
    Velkommen hjem fra ferie - har vidst ikke fået "sagt" det endnu. Lyder til i har oplevet en hel masse.
    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
  6. Skønt at have dig tilbage.... forhåbentligt længe ;-)
    Hvor sjovt tænkt med tårn og skakbrikker, men lige i øjet. Det er et rigtig sjovt og skønt LO du fik kreeret..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  7. Ser rigtig godt ud. Vildt god ide med skakbrikken.

    God weekend til dig

    SvarSlet
  8. Det var da lige det rigtige valg med det papir, det giver jo bare liv til billederne af tårnet, forøvrigt rigtig smukt arbejde de gjorde dengang, det hele udført i hvidt og sort marmor, skøn plads med flotte bygninger ! Glæder mig til at se mere fra din tur til Pisa og de andre steder.
    Dorit

    SvarSlet
  9. wow ser super godt ud med det papir du har brugt

    SvarSlet
  10. super fedt lo og hvor er det skønt at se dig scrappe igen ;o) Har jo helt savnet dig her i blog/scrap verden

    Rigtig god weekend knus

    SvarSlet
  11. hov glemte lige at høre dig om noget --- din cykel hjelm er den købt nettet eller ?? er blevet enig med mig selv om at nu skal det være og har været vild med din siden jeg så her på blog ;o)

    SvarSlet
  12. Sikke en fed idé til det LO. Perfekt :D

    SvarSlet
  13. Hvor er det flot lavet og smart tænkte. Prikken over i´et er matten under billederne som gør at de ikke drukner..smart måde du har skrevet pisa på så det vælter lidt som tårnet :)

    SvarSlet
  14. Hej Lachris
    Dejlig du er hjemme igen,jeg kan læse du har haft en rigtig god ferie. Det er et rigtig flot LO' du har fået lavet, af det skæve torn i Pisa.Det lyder lækker ,lækker ,med den dajm is-lavkager.
    Kan du have en god dag

    SvarSlet
  15. Jeg synes, papirene er perfekte! Lækkert at du har valgt noget, der ikke er helt så oplagt som vintage-papirer ville have været. FLOT!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer