mandag den 24. august 2009

Fantastisk 40...

Åh jeg havde en dejlig fødselsdag ! Fantastiske piger, fantastisk mad og ikke mindst nogle fantastiske flotte gaver ! Ikke noget at sige til, at jeg sidder med fugtige øjne her på billedet...

Her et udklip af bordet:
Close up på blomsterdeko:
Hele bordet i dets fulde længde:
Og den super super lækre lagkage:
Den ser jo yderst enkel ud udenpå..men INDENI!!
Det lækreste fyld siger jeg bare...chokolade ganache, jordbærskum, noget markroncrunch (tror jeg) og store stykker jordbær og rabarber og så var den pakketind i kridhvidt marcipan.
I denne uge skal jeg ha fat på ballonskipper og få aftalt en ny dato til min længe ventede tur i luftballon. Jeg nåede det så ikke inden jeg fyldte 40, men skidt...det er da en af de gode til ved at man bliver ældre...jeg synes
at jeg er blevet meget mere large og så samtidig meget bedre til at sigefra...og også ligeglad med hvad andre synes er "rigtigt"...Hurra, jeg er blevet voksen :O)

13 kommentarer:

  1. Tillykke!Og ja, det er skønt at være i fyrrende, så velkommen til ;-)
    Hvor er det dog et smukt bord du har lavet!

    SvarSlet
  2. Stort TILLYKKE igen. Det ser bestemt hyggeligt og lækkert ud.

    SvarSlet
  3. Ja endnu et kæmpe stor tillykke med de 40.
    Det lyder til at du havde en rigtig dejlig dag.:)
    Hold da op et smukt bord du har dækket. Skøn farve. Mums den fødselsdagskage ser bare så lækker ud.:)
    Håber du snart får din ballontur.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig uge.:)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med endelig at være blevet "voksen" - jeg begynder måske (næsten) at glæde mig til mig om mangeeeeeeeeeee år ;o)

    Lækker Q, bord blomset OG kagen - super godt du havde en super dag og kan se tilbage på ;o)

    Rigtig god dag og stort knuz

    SvarSlet
  5. TILLYKKE med fødselsdagen, fyrre er slet ikke værst,som du selv skriver *S*.
    Hvor ser du bare hammergodt ud!!! Og sikke et skønt bord, pynt og kagen...ja, den gad jeg godt sætte tænderne i ;-)

    SvarSlet
  6. Skønt at høre at du havde en dejlig dag :-)
    Hvor er det et smukt bord I har dækket. Uha og så den kage....savle..savle... ;-D

    SvarSlet
  7. endnu engan et stort tillykke, og nøjjjjj hvor er det bord flot pyntet, og en lækker kage, ja hvem der bare var 40 igen :)

    SvarSlet
  8. Kan se det har været en dejlig dag med lækkert pyntet bord og ikke mindst den der kage, uha den ser uskyldig ud, men med det indhold, mums siger jeg bare !

    SvarSlet
  9. Wau for et bord...men jeg savner billeder af sing star...I har sikkert set ømme ud. HM - der er jo nok ikke noget tilbage af den skønne kage - ellers kunne du jo godt sende et stykke til Fyn....KNUS

    SvarSlet
  10. Et rigtig stor tillykke med fødselsdagen. Hvor ser du sød og glad ud, men det er jo heller ikke hver dag, man bliver 40år.Hvor er det flot pyntet bord, så den skønne kage.

    SvarSlet
  11. TILLYKKE med de 40 selvom det lige er lidt forsinket :)...ser ud til du havde en skøn dag og den kage dér ....*mums* den ser lækker ud ;)

    SvarSlet
  12. Wauw et flot bord. Jeg er helt vild med farverne og kagen matcher jo til :) hvor er du flot på billedet (også). Tillykke med de 40 år :)

    SvarSlet
  13. Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra
    Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra, og så det lange Hurraaaaaaaaaaaaaaaa.
    Du skal ikke tælle efter, der ER 40 - TILLYKKE

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer