lørdag den 11. juli 2009

Sommerferie !

Endelig !!! Sommerferie ! 4 uger ! Og vi glææææder os :O)
Jeg har simpelthen ikke fået (stadig væk) scrappet en disse...lysten har bare ikke været der, og det på trods af flere skønne billeder fra Rhodos !?
Lidt har jeg dog alligevel lavet....nemlig 16 taske invitationer til min fødselsdag. Og 16 forskellige tilmed. Det har været rigtig hyggeligt at pusle med og de blev "taget godt imod". Ja, én fylder jo 40 i august og jeg har defor planlagt en pigefødselsdag med dejlig mad og skønne cocktails...og måske lidt SingStar med parykker...så er det jo ingen sag at runde et skarpt hjørne :O)
Nu vil jeg ønske Jer alle en rigtig dejlig sommer...det varer nok lidt, inden jeg igen få lagt noget ind på min blog.
Kærlig hilsen
LaChris

8 kommentarer:

  1. Ih hvor lyder det skønt at I skal ha' 4 ugersferie.:)
    Wow hvor er de indbydelser bare for lækre. Super lækkert papir og pynt. Jeg kan godt forstå at de blev godt modtaget. De er bare topdollar.:o)

    Jeg håber at du får din scrappelyst tilbage her i ferien. :) Jeg glæder mig til at se flere LO's fra Rhodos. ;o)

    Du og din familie må ha' en rigtig dejlig weekend og ferie. :)
    Knus Gitte
    p.s jeg har også fødselsdag i aug. måske er det samme dag....23?? :o)

    SvarSlet
  2. Hvor skønt med fire ugers ferie :p ... og superfede tøse-invitationer - håber I får en herlig aften :o)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne invitationer.
    Rigtig god ferie. 4 uger!!

    SvarSlet
  4. Det lyder ellers godt med 4 ugers ferie, bortset fra nogle få fridag i ny og næ har vi har først 2 ugers "rigtig" ferie til september i år, så der er da lidt at se frem til.

    Håber du får gang i scrapperiet, så vi andre kan få inspiration af dine fede LO'er ;-D

    Rigtig god ferie og fødselsdagsfest.

    SvarSlet
  5. Hold op nogen skønne tasker!! :)
    Du skal såmænd nok få gang i scrapsagerne igen - om ikke andet så når kalenderen siger noget andet end SOMMER!! ;)..og ha' så en super dejlig ferie...4 uger!!!...*SUK* ;D

    SvarSlet
  6. wow sååå flotte invitationer

    SvarSlet
  7. Eej er det rigtig...det var da pusigt at det lige var samme dato ud af 31 dage. *fnis*
    Hi hi så glemmer jeg jo ikke din fødselsdag.;o)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  8. Hvor er de flotte dine invitations kort, håber du nyder din ferie ,vi høre vel lidt mere om din runde dag i August.
    Der ligger udfordring til på min blog

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer