mandag den 1. juni 2009

Lidt stemningsbilleder fra Rhodos...

Start lige med at sæt musikken til :O)
Frisk fisk på havnen
Pæn stort firben

Kat med egen autostol

Og jo, sørme om der alligevel ikke fandtes køer på Rhodos, Cowgirl :O)

Der er katte allevegne....

Kat med scooter

Skøn strand



Knap så skøn stegt blæksprutte...

Lækker græsk mad
Det var lige nogle hurtige skud fra den dejlig ferie. Jeg har lige bestilt billeder hos Click4Foto...bare nogle stykker, for ellers plejer jeg jo selv at printe dem...men Maribi har gjort det samme og vi kunne nu godt se forskel på kvaliteten, så....
Glæder mig til at komme igang med at scrappe...og jeg skal også lave et lille album til min mor, som jo var den glade giver og deltager. Godt at det er en kort arbejdsuge...ja og Steen skal til bryllup på Samsø fra fredag til søndag..så måske jeg skulle give børnene bort i de dage og så bare scrappe løs fra morgen til aften !!!
Tak fordi du kiggede forbi....nyd den dejlige solskinsdag :O)

11 kommentarer:

  1. Skønne billeder, du har taget. Og med musikken får jeg helt lyst til at rejse ; )
    Selvfølgelig er der mange katte der med de gode forhold, autostol og scooter ; )
    God fornøjelse med scrapperiet.

    SvarSlet
  2. IH nogle skønne feriebilleder. :)Ja så med musikken på, så var næsten lige som at være der selv. Jeg vil også på ferie, men må lige vente til sep.:o\
    Rigtig god fornøjeles med scrapperiet glæder mig til at se det.:)
    Du må også nyde de sidste solksins timer her i pinsen
    Knus

    SvarSlet
  3. super skønne feriebilleder, ser ud som i har haft det lækkert.

    SvarSlet
  4. Søde LeChris
    Velkommen hjem til gamle DK.Skønne billeder du har taget,den ko ligner dem min far hade da jeg var barn,
    Kan du have en rigtig god dag

    SvarSlet
  5. Ha haha. Som at være der selv. Billederne er dobbelt så gode med lyd. Tak for turen! Godt du fik det skrevet for jeg har aldrig lyd på. Ser ud til i havde en dejlig ferie.

    SvarSlet
  6. Uh hvor ser det bare lækkert ud :o)

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre billeder, får helt lyst til ferie ;-) ;-) Glæder mig til at se dem scrappet ;-)

    SvarSlet
  8. wiiiii jeg har lige været på en billig ferie til Rhodors ;O)) tak for oplevelsen - skæge, flotte, skønne billeder uuhh det var jo hele 3 ting ;o) glæder mig til at se hvad I får scrappet dig og Maribi - hvis ikk det går i snak det hele ;O))

    Rigtig god grundlovsdag - og så enda for dig selv.. næsten ;o)

    SvarSlet
  9. Fede stemningsbilleder du har taget på Rhodos :)...glæder mig til at se nogen Lo's med dem :)

    SvarSlet
  10. Oh, Rhodos, det er en skøn ø. Har godt nok kun besøgt den på et krydstogt, men jeg kan huske at byen inden for bymuren var skøn, vi var inde og se et ordensridderhospital med bl.a. kanonkugler i atriumgården. (Det var i 1979 !!!) Sjove billeder af diverse dyr, det er jo lige mig. Kanske man snart skulle derhen igen, det kan da ikke være for tit med 30 års mellerum...
    Hilsen Dorit

    SvarSlet
  11. Det ser ud som en dejlig ferie med skønt vejr og græsk hygge. Selvom det er lidt tid siden, så velkommen hjem alligevel. Jeg har været fraværende her fra din blog, og det må der rodes bod på.

    Hav en dejlig week-end.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer